branden mp3 op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lo.le

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2002
Ik wil graag mp 3muziek op een dvd schijf zetten.
Alleen zegt de dvd speler elke keer dat hij het niet kan lezen van de schijf.
Een normale cd-r met mp3 leest hij wel.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan .
Kan een dvd schijf soms geen mp 3 opslaan of moet ik een andere bestands naam eraan geven .

ehh over wat heb je het nou precies? een dvd schijf? en even later heb je het weer over een dvd-r. Bedoel je met een dvd schijf soms een dvd+r ofzo? Even wat duidelijker graag

mp3 op dvd moet kunnen

maar speel je hem af op een stand alone
of op je comp?

Tja lezen is een vak.

lo.le heeft het volgens mij alleen maar over een cd-r schijf (oftewel de aloude cd-writable (recordable)) en een dvd schijf gehad (leuke info zou idd zijn of het om - of + gaat).

Ikzelf heb nog geen ervaringen met dvd recorden, maar moet de schijf misschien eerst worden afgesloten (zodat er geen data (mp3's) meer bij opkan) voordat de speler de data kan lezen?

via nero 6 heb ik het gebrand en in 1 keer was het goed
dus op de zelfde manier als de cd-r

maar mijn stand-alone is vrij nieuw dus die kan een hoop soorten afspelen

lo.le hier ik heb het over mijn stand alone dvd recorder is een nieuw set van pioneer (xv-dv 77).
En ik heb het inderdaad over een cd-recordeble.
Daar brand ik normaal mijn mp 3op en dat werkt prima.
Ik heb inderdaad een dvd+rw gebruikt om te proberen deze word niet afgesloten kan dat de oorzaak zijn?
Anders moet ik er een dvd +/- r aan opofferen die sluit wel af.
Ik heb het wel een geprobeert mischien niet goed.
Kreeg hetzelfde bericht, niet leesbaar.
Het gaat hier overigens over mp3 collection,s waar ik de beste muziek af wil halen.
Deze dvd,s zijn alleen afspeelbaar op de pc.
Maar kun je gewwoon in mp3 overzetten of wav wat je maar wil en ik wil mp3 op een lege dvd afspeelbaar op mijn stand alone.

Laatst bewerkt:
Je kunt ook een dvd+rw afsluiten (ging bij de cd-rw tenslotte ook) je kunt er dan gewoon geen data meer bij opzetten. Pas na wissen van de gegevens kan je hem weer volledig gebruiken.

Kan die dvd-speler eigenlijk wel dvd+rw aan?

lo.le
weet ik niet zeker volgens mij wel.
Kan het zijn dat ik mijn muziek eerst moet kopieeren naar mijn harde schijf en dan pas moet branden op dvd.

Mp3 dvd maken

Ik zal graag een dvd willen bakken met mp3 album,s
maar krijg dit niet voor elkaar.
Ik zal wel wat hulp kunnen gebruiken.
Heb alles geprobeerd de dvd speler zegt steeds dat hij hem niet kan lezen het lukt wel met gewone cd-roms om mp3 te draaien ik heb de pioneer DV-NS77.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan