branden tdi

Status
Niet open voor verdere reacties.
100% juiste klikjes en waar gaat het dan mis?

Laatst bewerkt:
als hij gebeand is heb en hou ik en zwart beeld.
er staat geen film op.
dus hoe kom ik erachter of er een film is of gewoon niks,nakkes ,nada

"gebeand" ?????

Als je bedoelt dat alles goed gaat, het encoderen en het branden, dan JA, dan heb je een "kat in de zak" gedownload. Het is toevallig toch niet Zwartboek he ?

Ok, helder, is eigenlijk wel logisch ja, maar ik raak toch enigszins verward, want in 1e instantie schrijft topicstarter
hij vind me film niet eens.
tis een avi maar hij ziet hem niet staan.
en in 2e instantie gaat alles tot en met het branden goed, maar is bij het afspelen slechts een zwart scherm zichtbaar.

Dat NVE de film niet "ziet" is met dit laatste dus "ontkracht", rest onder andere alleen nog een "fake" film/download, waarvan Zwartboek een allemachtig prachtig voorbeeld is, want die is, voor zover ik mijn bronnen heb "aangeboord", nog nergens te downloaden. (Ik kom niet op Warezsites, maar wel op alle andere 1.000.000.000 movie download sites)

Laatst bewerkt:
Dat vermoeden heb ik ook. Het zou misschien sneller opgelost zijn en met minder ergernis als er gewoon een nieuw gedownload zou worden:)

Marthaeen,
OF het een fake is, is m.i. vrij simpel te checken. Als alle andere AVI's die je download gewoon in WMP afspelen en DEZE .AVI niet, dan stop maar met energie verspillen in branden, dan IS het een fake. Als alle andere AVI's gewoon afspelen, heb je de meeste benodigde codecs en is de kans dat voor deze film een afwijkende codec nodig is, minder dan 1%. Reden voor deze aanname is het feit dat WMP het meldt als je een codec mist en niet slechts een zwart scherm weergeeft, zonder foutmelding.

Laatst bewerkt:
Mumzel, ook ik ben slechts mens en het houdt een keer op als je niet achter de computer zit van een probleemhouder, maar het slechts moet doen met getypte informatie.

Mumzel, ook ik ben slechts mens

Daar twijfel ik in het geheel niet aan.:D En ik heb het vermoeden dat het ook voor de mensen die geholpen willen worden wel eens moeilijk is om duidelijk te maken waar de schoen wringt. Maar over het algemeen lukt het je toch aardig om de problemen op te lossen;)

Wat mij betreft even tenslotte:

ik bedoel eigenlijk ook een beetje dat wanneer je je stap voor stap inleeft in een probleem (inclusief de feitelijke schermen die een probleemhouder ziet) het zo verrekte belangrijk is dat gestelde vragen beantwoord worden........... (Al dan niet voor eventuele andere meelezers / meedenkers) Zonder beantwoording kun je dan niet naar een volgende "beleving".

jawel het is zwartboek.
dus toch een kat in de zak.
sorry voor de tijd die jullie voor niks aan dit topic hebben verspeeld.
zit zelf ook niet warez sites,dus dacht het goed te hebben gedaan,maar helaas.
bedankt voor al jullie hulp en sorry dat ik niet zo duidelijk was.

Geeft niks en graag gedaan.
Erg grappig dat het idd. Zwartboek betreft (Zou bijna denken dat ik helderziende gaven heb. ;) :D )

Tip: wacht met downloaden van Zwartboek totdat de film zo'n beetje op zijn eindje loopt en men verwacht dat 'ie kort daarna (<3 mnd) in de videotheken zal liggen.
Je hoeft dan niet lang meer te wachten. Op het moment dat een videotheekrelease nadert, worden er veelal promo-exemplaren naar videotheken gestuurd. Zodra dat is gebeurd kun je erop wachten dat de film op het w-w-w te vinden is. (Die promo's zijn nog niet voor de verhuur, maar voor achter de balie, ter vertoning in de zaak achter / boven het grote kartonnen promobord) Er is dan altijd wel iemand die die versie ript en upload.

Gokje : eind februari uiterlijk maart is een versie van goede kwaliteit te downloaden.

Laatst bewerkt:
ja ik moest hem voor een vriend dll,en weet ik veel of die nog niet in de videotheek is .
niet naar gekeken eigenlijk.dacht dat hij er lang was.
ik vond het al zo raar dat ik hem maar 1 x tegen bent gekomen.
voortaan beter opleten dus:o
in ieder geval bedankt voor al jullie hulp:thumb:

Ik wil 'm zelf ook graag zien en heb in december ontdekt dat ALLE (toen in omloop zijnde versies) OF een zwart beeld gaven, OF een oud NOS testbeeld, OF een uitzending van Nova o.i.d.), m.a.w. idd. ik heb een paar keer getracht 'm te downen en zodoende verschillende varianten van de fake mogen aanschouwen. :D :)

wat hebbem ze eraan om zoiets te doen:evil:
had het ook pas met apocalypto van mel gibson.zit je 1 gb te dl en wat krijg je .santana.
kan ik aardig pissig om worden.
maar ja je zal ze er altijd bij hebben die losers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan