branden van een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wel andere soortene scheremn dn die jij beschrijft want kan nergens voor een nieuwe klikken bijvoorbeeld

en als ik die map video er heen wil verplaatsen dan komen er allemaal mappen in te staan en niet die video map klopt dat ?
als ik er vervolegsn een maop bij wil zetten zitten daar dezelfde soort bestanden in en dat kan dus niet dus hoe krijg ik nu verschillende dvd's bij elkaar ?
krijg waarschijnlijk ook wel weer die foutmedling maar daar zal ik vanmiddag even een screenshot van maken. Als ik hier antw op heb hoe ik er een paar bij elkaar kan zetten dan zal ik het even gaan uitproberen
 
Wat dacht je van de Startknop van Windows of de verkenner en dan even zoeken naar het bestand Nero.exe?

Niet meerdere mappen video_ts van rechts naar links slepen, doch slechts 1.
 
Laatst bewerkt:
maar je kan dus maar 1 filmpje of 1 serie zeg maar op 1 dvd doen of kan er meer op 1 dvd ?
en klopt het dat er dan dus meerdere bestanden uit die video ts map komen ?
ik wil allemaal verschillende korte filmpjes achter elkaar zette en volgensmij moet het wel op een dvd passennml want als ik er een map op zet is hij maar voor een zeer klein deel vol geeft de balk onderaan aan

welke nero heb jij ?
 
kijk je bij start /alle programma / nero / audio / burning room
 
wat moet ik daar zien ?
kan iemand me nog vertellen hoe ik meer op 1 dvd kan krijgen ???
 
Fleur, wist je dat jij het jezelf moeilijk aan het maken bent?

Het feit dat de door jou gedownloade .avi na encodering nog steeds zo klein is dat er misschien nog wel 2 of 3 van dat soort filmpjes op een DVD gaan passen is één ding.
Het maken van menustructuren waardoor je kun kiezen welke van de films op een DVD moet gaan spelen is een tweede.

Een DVD schijfje kost tegenwoordig geen tierelier meer, probeer nu éérst maar eens 1 mapje video_ts succesvol op 1 DVD te krijgen. Als je dat truukje tot in de finesse beheerst, wordt het m.i. pas tijd voor een volgend kunstje: "Hoe krijg je meerdere films op 1 DVD".

En ja, het klopt dat er een stuk of 10 bestanden in de video_ts map kunnen staan:
ifo - bup en vob files, dat heb ik eerder ook al aangegeven.

En misschien ben ik je voor, maar ga vooral nog niet vragen hoe je anderstalige films (niet zijnde avi's) kunt voorzien van Nederlandse ondertitels, want dat is geen kunstje meer, maar vereist "bij wijze van spreken", een hbo-studie.
 
Gelet op jouw reactie dat het e.e.a best verwarrend en lastig is, heb ik na een jaar of 7 op de Helpmij nog een welgemeend advies voor je:

concentreer je bij een probleem op 1 of maximaal 2 "Helpers" en laat de adviezen van anderen even voor wat ze zijn. Welke twee je kiest is niet belangrijk, als je je maar beperkt tot maximaal twee. Juist doordat vaak meerdere oplossingssporen worden voorgesteld, waarbij ook nog eens hele andere tools en / of verschillende handelingen moeten worden verricht, zie je als minder ervaren pc kenner én houder van een probleem, dan vaak door de bomen het bos niet meer.

Lossen de adviezen van die 2 helpers niets op en bloedt het dood, dan pas is het m.i. tijd om naar andere sporen te gaan kijken.

Ben je reeds ervaren geworden op een terrein, dan is er natuurlijk niets op tegen om wel 10 verschillende oplossingsporen tegelijk uit te proberen, maar vooralsnog adviseer ik je toch echt om je te beperken tot één of twee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan