Branden zonder programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Berichten
417
Ik studeer op de UT en daar heb je 1) een supersnel netwerk en 2) projectkamers met een brander...het enige probleem is dat je geen software kunt installeren (nare systeembeheerders :(), zoals Nero en dat ik nu dus geen gebruik kan maken van die brander (om een paar films ofzo te downen :D)

Nu meende ik ooit eens te hebben gezien dat je met WinXP kunt branden, zonder een speciaal programma zoals Nero. Weet iemand of en zo ja, hoe je dat ook kunt doen op een PC met Win2000?

B.v.d. Ronald :)
 
XP heeft een ingebouwde brandfunctie, 2000 niet.
 
Das snel! Hmm, misschien dat ik dan toch nog maar eens moet proberen of ik het een of ander kan installeren...(msn lukte niet en een andere groep had Nero geprobeerd geloof ik)

Iig bedankt! :thumb:
 
Kun je een laptop inpluggen in het syteem?
Bij de meeste universiteiten is dit mogelijk namelijk.
Je kunt dan via de laptop alles doen wat je wilt.
 
En wat moet je dan doen? Toevallig neemt iemand vanmiddag zijn laptop mee....:D
 
Bestanden op de laptop zetten en thuis branden of zo (of als de laptop een brander heeft via de laptop branden).
 
Ik bedoel: hoe gaat dat precies, ik ben niet zo thuis netwerken en dergelijke
 
Geplaatst door Tiborv
Bestanden op de laptop zetten en thuis branden of zo (of als de laptop een brander heeft via de laptop branden).

Oh ja, tuurlijk...stom :eek:
 
1. Wanneer in de laptop een brander zit, dan ben je gelijk klaar.
je kunt alles downen wat wilt en gelijk branden.

2. Geen brander dan kun je in ieder geval alles downen naar de laptop en elders eventueel branden.

3. Je zou ook nog kunnen proberen via de laptop de branders ter plekke aan te sturen, maar dit zal lastiger zijn binnen het netwerk.

4. Mogelijk is de brander ter plekke af te koppelen hardwarematig en kun je hem tijdelijk direct koppelen aan je laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan