Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskoppie

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
175
met welke programma en hoe kan ik dit op een cd branden?
 

Bijlagen

  • spawn.webp
    spawn.webp
    52,7 KB · Weergaven: 20
eerst uitpakken met winrar het file of de files die daaruti komen op cd zetten
 
Als je Xp hebt als besturingssysteem heefd deze een interne brander. Info kun je dan vinden onder Help & Ondersteuning. Typ daar in Branden > Enter.......
Tevens zijn er diverse programma's verkrijgbaar op het internet. Bijvoorbeeld Nero.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door l.slaats.
Als je Xp hebt als besturingssysteem heefd deze een interne brander. Info kun je dan vinden onder Help & Ondersteuning. Typ daar in Branden > Enter.......
Tevens zijn er diverse programma's verkrijgbaar op het internet. Bijvoorbeeld Nero.

als je het bijgevoegde plaatje gezien hebt dan zie je dat het Rar files zijn.
ik neem aan dat het ingepakte zooitje uit gepakt moet worden ??? wil ej de rar files branden dan gewoon een data cd van maken.
 
nee ik heb toch bij die andere een ander soort file daarom opende ik een nieuwe vraag
 
ff wat duidelijker zijn snap er nu niks meer van
 
hoe moet je zo een spel op cd zetten dat is me vraag?
 

Bijlagen

  • aaasfasf.webp
    aaasfasf.webp
    74,8 KB · Weergaven: 20
Nogmaals zo te zien is dit een ingepakt spel wat is ingepakt met winrar.
je zult dus eerst met winrar de files uitmoeten pakken en dan komt daar weer een file oid uti wat je kunt branden.

als je winrar geinstalleerd hebt volstaat vaak om dubbel te klikken op het eerste file van wat je daar hebt dan opent winrar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan