branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
hoe zet ik een simpel mpg bestand op dvd schijf, kan dat en wat moet ik dan intypen. heb nero 6.

naast dit mpg bestand wil ik ook wat foto's erbij zetten, hoe doe ik dat?

je foto kan met iso functie , en de mpg geloof ik met dvd video, anders ook met iso functie.

ook op dvd bekijken?

wat houdt de ISO functie in dan, heb ze klaar staan voor branden maar ik wil wel ff zeker weet of het gaat lukken natuurlijk.... Kan ik dan de film en foto's ook op mijn dvd bekijken of alleen op de PC????

Laatst bewerkt:
als je de film op een standalone dvd wilt bekijken dan zul je moeten omzetten naar dvd files.
of er bv een vcd van maken.
Het is niet zo dat je een film file en foto's op een dvd kunt zetten en dan op een standalone kan bekijken.

je kan wel het mpeg file + de foto's op een dvd branden door te kiezen voor dvd (iso ) maar dan is die alleen afspeelbaar op een pc.

ik dacht dat je ook mpeg bestanden op een dvd speler kon zien??

je hebt verschil tussen mpeg bestanden die vcd of svcd geschikt zijn gemaakt of mpeg bestanden die je op de pc speelt.
mpeg bestanden die niet vcd of svcd geschikt zijn gemaakt zullen niet afspelen op een standalone speler

en hoe maak je ze dan geschiikt voor je dvd speler???

weet wel hoe je mpeg bestanden omzet naar dvd bestanden.

al maak je de bestanden geschikt voor dvd en maak je er bv vcd of svcd van dan nog kun je geen foto's erbij zetten.

het is met een dvd / cd in een standalone speler of het 1 of het ander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan