brander bij 128 mb intern geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, ik had een vraag. Mijn vader is in het bezit van een Compaq computer, ik geloof een Celeron 1,2 proc met 128 mb geheugen en 20 gig. schijf. Hij wil er nu tevens een cd brander in laten zetten(zit reeds een dvd speler in). Hij draait met windows 98. Nu zeiden ze in de winkel tegen mijn vader dat het niet kon vanwege die 128 mb, die te weing is. Hij moest dan overstappen op 98 se. Klopt dit. Groet Greg

Je vader moet overstappen van 98 naar 98SE omdat hij te weinig geheugen heeft? Denken ze daar dan dat je vader met 98SE opeens meer geheugen heeft?

Een cd brander met 128mb is best te doen

ja dat verhaal klopt niet helemaal.
Maar ik zal er toch 256 mb in zetten..
Het is wel handig om nog iets snelller te werken.

Branden met 128mb geheugen kan best, alleen laat de pc dan tijdens het branden met rust en draai niet allerlei programma's op de achtergrond.

hallo, bedankt voor de reacties. Dat verhaal van die winkel klopt dus niet, vreemd eigenlijk naar een klant toe. Zo'n brander kost ongeveer 25 a 30 euro dus ze verdienen er eigenlijk te weinig op. Intern geheugen van 128 mb voor compaq is heel lastig te krijgen hoor ik. Mijn vader doet eigenlijk niet zo veel . CD tje branden en af en toe internetten. Dus feitelijk kan hij het erop wagen, no problem. Greg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan