Brander doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ZICO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZICO

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Ik heb een probleem met m'n brander (CD).

Als ik wat wilt branden geeft ie aan dat de disc niet leeg is,terwijl ie toch echt leeg is (Ik heb verschillende schijven geprobeerd).

Kan iemand zeggen waar dit aan kan liggen?

Brandprogramma :NERO en die van Real Player.

Bedankt voor de moeite:thumb:

is het misschien een CD-R brander terwijl jij probeert CD-RW's te branden of DVD's te branden?

je kan kijken of de CD brander uitgeschakeld is. dat doe je zo, je gaat naar start> linkermuisknop op mijn computer> eigenschappen> en dan hardware beheren> je klikt met linkermuisknop je cd brander en drukt op eigenschappen> Uitgeschakeld?
dan klik je met linkermuisknoop op je cd brander en selecteert inschakelen.
hij zou het nu moeten doen..

je kan kijken of de CD brander uitgeschakeld is. dat doe je zo, je gaat naar start> linkermuisknop op mijn computer> eigenschappen> en dan hardware beheren> je klikt met linkermuisknop je cd brander en drukt op eigenschappen> Uitgeschakeld?
dan klik je met linkermuisknoop op je cd brander en selecteert inschakelen.
hij zou het nu moeten doen..
Helaas hij doet het nog steeds niet.De brander stond op ingeschakeld.

Wat voor dvd's gebruik je?
Ik heb een CD-Rom brander(geen DVD)
En ik heb de schijven van de ALDI (doen het goed).

Het ligt niet aan de schijven want als ik een origineel erin doe,doet ie het ook niet.
Want ik vind wel raar dat hij via hardware er gewoon in staat,maar dat ik er niks mee kan doen.

Dan lijkt het er inmiddels op, dat de cdrom overleden is

dat je cd writer na een jaar al stuk is, is onmogelijk, zo'n ding gaat minstens 5 jaar mee ('k heb er hier zelfs nog liggen van 10 jaar oud ^^, olivetti tijdperk ^^)

kijk eens of de kabels wel allemaal goed inzitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan