brander gaat niet verder dan 4%

• Onderwerp starter Onderwerp starter fyrox
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fyrox

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Een goedendag beste forum lezers.... :) :(

Even het volgende probleempie:

Wanneer ik een film, muziek of data cd wil branden, komt mijn brander niet over de 4%. Ik hoor het apparaat wel gewoon de cd lezen/ schrijven. Maar verder dan die 4% komt ie niet. Zeer Bagger. Heeft iemand een antwoord :thumb: :love: op dit voorval zodat ik weer cd's kan branden en weer vollop kan genieten van me eigen samen gestelde muziek cd's? Ik dacht zelf dat ik het moest zoeken in de drivers van de brander, maar hier zijn door mij geen wijzigingen in aan gebracht. Kan het misschien komen doordat ik verschillende brand programma's, zoals Nero, Clone CD, en dergelijke heb geprobeerd in het verleden? Type van brander zal ik zo snel mogelijk toevoegen als dat nodig is (wist ik niet uit me hoofd), aangezien ik deze vraag op me werk post.

Staan al die programma's om te branden nog geinstalleerd?
Heb je na evt. verwijderen het register schoongemaakt?

Alleen Nero is nog geinstalleerd en ja, het programma jv16 of zoiets dergelijks is geopend om het register op te kuisen, Tweak XP trouwens ook.

Installeer een de laatste versie van Nero.

Nou, liever niet. Het heeft altijd gewerkt met een oudere versie (legaal en geregistreerd) van Nero. Dus moet het zonder de nieuwste ook weer kunnen. Trouwens geeft de nieuwste versie van Nero problemen met de "copyright protected" cd's (uit kennissen kring vernomen;)). Dus liever niet.

Verwijder dan eens Nero compleet , daarna een regclean en opnieuw installeren.

Nero ge-deïnstalleerd heb ik al eens. Dit heeft niet geholpen. Alleen geen regcleaner erna gebruikt. Dit ga ik alsnog doen, Uninstallen en regcleanen.

Tot Horens..... (zal na 17.00 uur worden)

Dank je wel in het voorten alvast :thumb:

Hmm. Tis wat later geworden.

Maar ik heb het geprobeerd, heeft niet geholpen. Zal de cd lader misschien scheef zitten? (kan me niet indenken hoe dit komt) Om dat hij rare bijgeluiden maakt?

Bij de weg.... tnx voor de al geantwoorde antwoorden !!!!! :thumb:

Staat de COM-service voor IMAPI uitgeschakeld trouwens?
Start/Uitvoeren/ MSconfig/tab services

Dat weet ik niet. Maar volgens mij ligt het aan de brander? Aangezien ik me oude 4speed brander heb geplaatst en die functioneert wel.

Geplaatst door fyrox
Dat weet ik niet. Maar volgens mij ligt het aan de brander? Aangezien ik me oude 4speed brander heb geplaatst en die functioneert wel.

Wat voor brandsoftware was er met je nieuwe brander meegeleverd?
Die software zou ik dan gebruiken.

En anders heb je zelf het antwoord al gegeven ( brander kaduuk misschien) en zou ik terug gaan naar de winkel.

De brander zat bij het systeem. Kan ik hem wel loskoppelen en met de brander alleen terug gaan? Ik hoop dat er nog garantie op zit. Weet niet hoe lang het geleden is dat ik het systeem gekocht heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan