Brander geeft lege schijf aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudjeh

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2005
ik heb een ts-l532m brander in mijn laptop zitten. na veel zoeken blijkt dit een toshiba te zijn. zodra ik een dvd brand, gaat alles prima en zegt nero ook succesvol. maar als ik hem dan probeer te lezen zegt ie dat het een lege dvd is. de dvd is wel beschreven (kun je zien aan de onderkant). ik heb al geprobeerd de firmware te flashen, dat lukte maar het probleem bestaat nog steeds. iemand een idee???

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je de laptop es uitschakeld met de dvd er nog in en vervolgens weer de laptop aanzet, leest ie hem dan wel?

Wat heb je trouwens gebrand? Doet ie het op een andere pc wel?

als ik hem uitzet en weer aan, dan leest ie hem nog niet. in een andere pc kan ie hem ook niet lezen. maar als ik de image in een andere brander brand, gaat het prima en kan mij laptop hem ook lezen.

ik probeerde een image van een programma te branden (ansys) de image is 2,3 Gb groot dus moet wel op een dvdtje. als ik hem met een andere brander brand doet ie het wel. ik zie niet echt in waarom het relevant is wat ik gebrand heb maar goed, het werkt dus niet. wat ik ook brand, muziek, data, films nix gaat goed. hij brand het wel en hij zegt ook succesvol, maar als ik de schijf laat lezen zegt ie lege schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan