brander installeert niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb een laptop met een externe dvd brander. Maar steeds als ik mijn brander nu wil gebruiken en hem aanzet hoor je pongpongpongpong ipv pingpong.
De brander wordt niet meer gezien door mijn laptop.
Wie o wie weet hoe dat komt?
Er is helemaal niets veranderd en altijd gaat dat gewoon goed tot nu.

Probeer eens de fix die bij dit bericht zit, even uitpakken en erop klikken dan op ja en ok en start dan de pc opnieuw op en probeer het nog eens.

Bijlagen

Heeft helaas geen effect gehad.

Mijn laptop wil nu, dat heeft niets te maken met die file die ik heb geïnstalleerd want het was ineens daarvoor ook, niet meer afsluiten en of opnieuw starten.
Ik kan hem nu alleen met de knop uitzetten dus wat er nu ineens aan de hand is geen idee.
Geen virus en geen spy/adware.

Nu zomaar nog eens geprobeerd en is het wel ping pong maar hij staat niet op de werkbalk als hardware.
Er komt nu een venstertje: nieuwe hardware gevonden. Nieuwe hardware werkt niet.
In apparaatbeheer staat er een geel vraagteken in de brander.

Laatst bewerkt:
Laptop is een Dell inspiron 1100 en de branders is een LG type nr heb ik niet bij de hand.

Probeer dit eens in het register

Start > Uitvoeren: REGEDIT > HKEY_LOCAL_MACHINE > SYSTEM > CurrentControlSet > Control > Class

- Verwijderen van de 2 regels hier onder.......en opnieuw opstarten.

De te verwijderen regels:

{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}LowerFilters
{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}UpperFilters

- Windows herkend de brander en maakt nieuwe sleutels aan in Regedit
(Register)

- En daar staat de DvD speler weer bij Deze Computer!

Alleen deze regel staat er 1 keer in:
4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318

en dan geen LowerFilters of UpperFilters

4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318
verwijder maar, dit is een register key

Kan niet verwijderen komt dan de melding.

De laptop start nu weer wel opnieuw op en uitschakelen gaat plotseling weer alleen de brander blijft pingelen ipv pingpong als ik hem aansluit.
Soms komt er nieuwe hardware gevonden maar dan verder niet, dus niet van kan gebruikt worden en hij staat dan ook niet bij deze computer

Heb je drivers van de DVD driver geinstaleert? meestal krijg je daarvan een DVD/CD'tje mee ...

Heb je drivers van de DVD driver geinstaleert? meestal krijg je daarvan een DVD/CD'tje mee ...

Nee die zat er niet bij. Soms doet hij het en soms niet. Meestal moet ik hem een paar keer aan en uit zetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan