brander is opeens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

maupie

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
74
een paar dagen geleden heb ik een vraag gesteld waar nog niemand een antwoord op wist te geven helaas maar er is ontwikkeling. Aanvankelijk begon de brander spontaan het lampje te laten branden en wat te rommelen (waardoor alles even werd stilgelegd) maar nu wordt de hele brander niet eens meer herkend. Nero ziet alleen de virtual recorder en ik kan niet kiezen voor een andere.
de computer wilde zo nu en dan ook vastlopen met dan nu een verdwenen brander.
Wat te doen? Wat uit te zoeken of te checken? Wat zou er gebeurd kunnen zijn?
Hellup!
 
Bios?

Herkent je moederbord de brander wel tijdens het opstarten?

Ik vermoed namelijk dat de bios van de brander, of een ander onderdeeltje op het bordje van je brander kapot is.

MVG.

Armand
 
bij opnieuw opstarten ging het lampje wel branden. Ik weet niet waar je verder kan zien of er iets is. Maar o verbazing: nu is de brander weer aanwezig! na het opstarten.
Hoe kan dat nou opeens? Daar zit toch geen logica in?

wat kan nou zoiets veroorzaken?
 
het gaat weer allemaal fout!

Nu weet ik het helemaal niet meer! het begon allemaal met dat de brander spontaan ging werken net als wanneer de comnputer opstart en dan is die helemaal verdwenen om na opstarten er weer te zijn.
De computer loopt af en toe vast maar de muis kan wel heen en weer bewegen zonder te kunnen klikken, Ook was opeens de taakplanner verdwenen van de balk en ik moest een paar keer het bureaublad herstellen (ook na opstarten gebeurde dat)
Opdrachten worden af en toe traag uitgevoerd

Wat nu te doen? Wat is het toch? Moet ik alles opnieuw installeren? Of alleen Windows?

ik heb W98, van Fujitsu met een AMD Athlon processor, MMX van 1 Ghz. Verder heb ik 384mb ram geheugen.
Wie o wie?
 
Kijk eens of je niet last van virussen of spyware hebt.
Hier kan je online op virussen laten scannen.
www.housecall.nl
of hier;
http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=22&pkj=BKJOKMFIDPMSVOJRESL

Laat eerst de pc op Spyware scannen.
Hier kan jeAdaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats dan een Hijack this log in de volgende topic;
Helpmij tegen spyware offensief

Lees het eerste bericht goed door!!!
Daar staat ook in hoe je een Hijack this log kan plaatsen.
 
ik heb gisteren een online virusscanner gebruikt en er werd niks gevonden. Ik heb zelf ook een ge-update norton antivirus actief op de computer. Ik zal de spyware scanner downloaden en het nog eens proberen.
Bedankt voor de tip alvast
 
mijn probleem lijkt opgelost!
Het was uiteindelijk toch het kabeltje dat naar de cdrom ging dat niet helemaal meer goed was aangesloten en die veroorzaakte kennelijk allerlei problemen.

iedereen bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan