brander werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapg

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Sinds systeem opgeschoond is kan ik geen CD roms meer branden , als ik na de selectie van de te branden bestanden op branden klik krijg ik nadat de bescherming tegen buffer underrun is geactiveerd gelijk erna de tekst"station is in gebruik bij een andere toepassing"
Onderin het scherm waar deze melding komt staat het type van de brander, met als actie "niet actief", op dezelfde regel staat buffernivo waar niets staat en daarnaast staat "toestand recorder" waar "klaar"onder staat. Er is echter niets gebeurd.
Kan dus geen back ups maken als maanden niet, wie o wie verdient een standbeeld?

Zet eerst eens de com sevice voor de imapi brander eens uit in services.msc, deze in uitvoeren intrommelen.

Probeer daaarna deze regfix eens.

Weer een Standbeeld voor de deur?:p

CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Vaak helpt het (met dank aan Lucky Fred),

Misschien dan wat te voorbarig om het standbeeld al in ontvangst te nemen......:rolleyes:

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Die zit ook in mijn regfix, Jacob Dubbel.:p

Mijn favorieten zijn buurman en buurman, doen mij weer elke keer denken aan Helpmij.:p

Zet eerst eens de com sevice voor de imapi brander eens uit in services.msc, deze in uitvoeren intrommelen.

Probeer daaarna deze regfix eens.

beste allemaal, zoals onder mijn naam staat, ik ben Junior een hele erge junior van 51 met gebruikers ervaring,waar ik dus niet in ga is het register, dar blijf ik dus uit.
Het is een ASUS brander

Met die fix, hoef je zelf niet in het register te rommelen, dat wordt voor je gedaan.

Offtopic.
Nee, lastig werken zo, hoe moeten wij, als diehards, nu mensen helpen, ik ga maar weer knijpers in elkaar zetten, 10 eurecent per 1000, lekker verdienen.:p

Ontopic,

TS, lukt het?

Dat werkt alleen als je met XP werkt, "services.msc", deze in uitvoeren intrommelen, dan krijg je de services te zien waar deze bijstaat, bij "COM-service voor IMAPI cd-branders"
dubbelklikken, stoppen en op handmatig zetten.

Maar ik denk dat die rexfix meer doet.
Een eventuele reinstall van het brandprogramma zal denk ik ook nodig zijn.

Dat werkt alleen als je met XP werkt, "services.msc", deze in uitvoeren intrommelen, dan krijg je de services te zien waar deze bijstaat, bij "COM-service voor IMAPI cd-branders"
dubbelklikken, stoppen en op handmatig zetten.

Maar ik denk dat die rexfix meer doet.
Een eventuele reinstall van het brandprogramma zal denk ik ook nodig zijn.

Lamge Pier,

heb refix gedaan en ook de services, maar die stond al als gestopt en handmatig.
De refix moet je -volgens dat programma - als administrator doen, hoe doe ik dat onder mijn eigen gebruikersnaam gaf ie als gefixt aan maar de brander doet ut nog niet

Lamge Pier,

heb refix gedaan en ook de services, maar die stond al als gestopt en handmatig.
De refix moet je -volgens dat programma - als administrator doen, hoe doe ik dat onder mijn eigen gebruikersnaam gaf ie als gefixt aan maar de brander doet ut nog niet

26/08 toevoeging: Er is geen onderscheid tussen de accounts op deze PC hoor ik zojuist.
Heb Nero de-instal gedaan maar zie nu niet waar instal staat! Dus kan 'm nu niet meer installeren. Pech, deed toch niks, nietwaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan