Brander word ineens niet meer herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
379
Hallo,

Ik heb 2 branders voor mijn computer, een NEC3500 ingebouwd, en een Nec3525(dacht ik) Maar die is uitgebouwd met usb kabel, heeft altijd goed gewerkt...

Maar nu ineens als ik de brander aanzet, herkend mn computer hem niet meer als brander. Maar als een speler..


Ik heb Nero al opnieuw geinstaleerd, maar dat heeft niets uitgemaakt.

Wie weet raad?
 
Je kan proberen je drivers van je brander eens te vernieuwen/updaten in apparaatbeheer...
 
. CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.
 
Het heeft niet geholpen, en de drivers kan ik niet vinden....
 
Misschien komt het omdat hij op USB is aangesloten?
 
. CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.


APPLAUS APPLAUS!!!!

ik had dus hetzelfde probleem waarschijnlijk door een beetje gepruts met nero, maar ik heb ze dus weer terug gekregen met dit tipje! nu nog zorgen dat nero er goed op komt.... maar dan met de functie om zelf dvd films te branden. en dat valt nog tegen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan