Brander wordt niet herkend

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remq

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,

Sinds ik mijn laptop geformatteerd heb en er Windows 7 Ultimate op heb gezet herkennen third-party CD/DVD brandsoftware mijn brander niet meer. Als goede Helpmijer heb ik al het een en ander gegoogled maar ik heb nog geen werkende oplossing kunnen vinden. Opvallend is dat het Recording tabblad wel aanwezig is als ik de properties van het apparaat bekijk (zie screenshot). Zoals je op het andere screenshot kan zien gaat het om een TSSTcorpCDDVDW TS-L633A TO01 en ik probeer er op het moment een audio CD mee te branden (dit doe ik met Deepburner omdat het een WAV bestand is). Het andere station wat op het screenshot te zien is, is een viruele schijf (Daemon Tools denk ik), dus die heeft er verder niks mee te maken.

1.png2.png

Als iemand me zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!

Rem

Ja, de driver werd automatisch door Windows geïnstalleerd. Ik heb hem ook, een aantal Windows updates later, verwijderd en opnieuw laten installeren maar dat hielp verder niet.

windows installeert standaard niet altijd de beste drivers, dus je kunt beter zelf de drivers downloaden van de website van de fabrikant en ze zelf installeren.

Ik heb de driver van de fabrikant proberen te vinden maar vond niet het juiste model. Na wat googlen heb ik hem toch gevonden maar het hielp niet. Ik heb de Fix It ook geprobeerd maar hoewel hij beweerde dat hij het probleem opgelost had, werkte het nog steeds niet. Ik ga nu opnieuw opstarten en kijk dan of het werkt. Ik doe dan direct een edit van deze post.

EDIT: Na een reboot werkt het nog steeds niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan