LeViN
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2002
Hallo, sinds een tijdje kan ik niet meer branden met mijn Samsung sh-w162l brander. Mijn pc herkent de brander wel gewoon, maar als ik een dvd probeer te branden met nero of alcohol 120 krijg ik de melding dat er geen schijf in zit, terwijl dat wel het geval is. Als ik een dvd of cd in de dvd doe, dan flikkert het groene lichtje van de brander slechts even maar gebeurt er verder niks.
Tot voor kort zat deze brander in een andere pc die dood is gegaan, maar op dat moment werkte hij naar mijn weten nog gewoon goed. Het is pas sinds hij in deze pc zit dat hij niet meer werkt. Daarom heb ik geprobeerd allerhande drivers voor het moederbord (ECS P4S5A) en de brander te downloaden, maar dat mocht niet baten.
Kan iemand me verder helpen?
Tot voor kort zat deze brander in een andere pc die dood is gegaan, maar op dat moment werkte hij naar mijn weten nog gewoon goed. Het is pas sinds hij in deze pc zit dat hij niet meer werkt. Daarom heb ik geprobeerd allerhande drivers voor het moederbord (ECS P4S5A) en de brander te downloaden, maar dat mocht niet baten.
Kan iemand me verder helpen?