Brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piriform

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Ik wil een brander in mijn computer doen, maar als ik het klepje weghaal waar de brander in moet, zie ik een ijzer plaatje ervoor zitten. (Zie bijlage) Wat moet ik doen? :confused:

Slim opgemerkt, maar daar MOET er wel een komen, maar die ijzeren plaat zit ervoor.

Dat ijzeren plaatje moet je "wegbreken"zit met een paar soldeerpuntjes vast meestal, breek je zo weg

Je moet het inderdaad wegbreken maar ik vraag me af of ja daar wel fysiek een DVD brander in kwijt kan.
Misschien komt het door de foto waardoor je de dimensie niet zo goed in kan schatten maar het lijkt wel een sleuf ter grote van een 3.5" Floppy drive.

Je moet het inderdaad wegbreken maar ik vraag me af of ja daar wel fysiek een DVD brander in kwijt kan.
Misschien komt het door de foto waardoor je de dimensie niet zo goed in kan schatten maar het lijkt wel een sleuf ter grote van een 3.5" Floppy drive.

Alleen de la van de dvd brander gaat door het gat.
Hij moet de voorkant van de pc verwijderen om er een brander in te zetten.

Als ik de zijkant weghaal kan ik er ook prima bij, maar daar boven zit al een andere brander :)
maar ik plaats er nog een met lightscribe bij

maar goed ombuiten tot ie afbreekt. Desnoods met behulp van schroevendraaier beginnen.
Maar je zal wel de voorkant los moeten halen. Anders heb je geen ruimte voor het ombuigen.

Dat kan niet volgens mij, alleen de zijkant kan eruit

en nu nog 1 van de zijkant, als de zijkant eraf is.
Als die eraf is, kan je ook de voorkant voorzichtig losklikken. Het zit meestal aan een aantal punten vast. (je moet waarschijnlijk ook de andere zijkant eraf halen)

Wil je dat niet, dan kan je natuurlijk met een tangetje die verbindingspunten doorknippen. Met een beetje geluk kan je hem dan naar achteren duwen.

Haha, ja ik heb hem zo gekocht. geen zelfbouw computer..
Wel onderdelen vervangen, extra RAM enzo.. nu nog een brander erbij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan