Brandersnelheid opeens verandert? van 48x naar 4x

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn brander , na enkele malen gebrand te hebben op 48x ging ik een keer een film branden en toen gaf de brander opeens aan dat de max speed 4 is om te branden.

Nu geeft de brander alleen nog maar 4 speed aan, terwijl het een 48 speed brander is (qua branden)

Ik heb een Philips

Weet iemand hoe ik mijn brander weer op 48 speed kan zetten... Deze word niet meer weergegeven bij de brand prog's meestal gebruik ik nero

Gebruik je soms cdtjes die een maximaal schrijf snelheid hebben van 4x?

Nee ik gebruik gewoon cd's die de snelheid aan kunnen? Kan het niet ergens in de bios liggen?

Iemand nog andere suggesties?

Geplaatst door mjboeve
Nee ik gebruik gewoon cd's die de snelheid aan kunnen? Kan het niet ergens in de bios liggen?

Iemand nog andere suggesties?

Als jij niets verandert hebt in het bios zou ik niet weten waarom dat zou moeten.

Als je met verkenner naar de eigenschappen van je brander gaat. Heb je hier een tabblad Opnemen of Record oid? Zo ja, staat hier misschien ergens een maximum snelheid aangegeven?

Als ik bij de verkenner de eigenschappen van de brander bekijkl, staat daar max speed 4x , Nero heb ik ook net weer opnieuw geinstalleerd , maar ook dit hielp niet,.

Kan het niet aan de instellingen in de bios of iets dergelijks liggen??

Tof hij staat nu ineens weer op 48 x , wat ik verandert heb weet ik niet, maar doet er niet meer toe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan