Brandertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bollje1000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Goeie middag,

Ik weet niet of ik mijn berichtje hier moet plaatsen, maar mijn brandertje werkt niet meer. Als ik een schijfje wil branden licht IMG burn niet meer op als ik een dvd in mijn brander doe. Als ik een dvd. in mijn brander doe gaat even het lichtje aan maar na een paar sec. gaat het uit en IMG burn reageert helemaal niet meer. Dus bij IMG burn licht de knop waarmee ik het brandproces zou starten niet meer op.
Kan iemand mij daar wat duidelijkheid over geven?

Alvast heel erg bedankt.:)

Hoi,

Msschien dat deze je helpt anders lensje voorzichtig schoonmaken en anders wordt het deze

Goh Modag wat een vlugge reactie. Bedankt. Ik zal eens kijken of het me lukt om het dingetje schoon te maken. Ben 62 en vrouw dus valt het niet mee om dan nog aan zoiets te gaan beginnen maar als ik dan toch een nieuwe moet kopen ga ik eens eerst even kijken of dit me gaat lukken.
Nogmaals hartelijk dank.:d

bollje1000
Ben 62 en vrouw dus valt het niet mee om dan nog aan zoiets te gaan beginnen maar als ik dan toch een nieuwe moet kopen ga ik eens eerst even kijken of dit me gaat lukken.

Het feit alleen al dat u hier hulp zoekt geeft voor mij aan dat u meer in uw mars heeft dat dat u voor u zelf toegeeft.
Als vrouw zijnde heeft u wellicht vaker gepoets dan menig man.
Dus met een wattenstaafje over die lens wrijven, al dan niet gedoopt in alcohol of spiritus zal u toch ook moeten lukken.

Petje af en veel succes.

En als m'n haren recht overeind gaan staan Kostender, en het gaat hier naar brand stinken, dan is er iets niet goed hé?:o

Ik zal eerst eens goed lezen Modag en kijken of ik erui9t kom. Heb laatst ook iets gedownload en kon de dag daarna mijn comp. weg brengen.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan