brandfout met nero 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Als ik met nero 9 een film op DVD wil branden krijg ik op het een brandfout. Toch als ik de dvd in een DVD speler stop kan ik hem afspelen maar hij moet wel lang zoeken wat niet normaal is he. Ligd de fout nu aan mijn brander? de DVD's(platinum) of aan de software? ik heb het logbestand opgeslagen maar kan er niets van maken.het bevind zich in de bijlage. wie kan dit eens bekijken?alvast bedankt

Bijlagen

12:59:15] NeroVision Bezig met schrijven lead-out
[12:59:24] NeroVision Interne doelfout
[12:59:24] NeroVision F: PIONEER DVD RW DVR-106D
[12:59:24] NeroVision Kon einde van 'disc-at-once' niet uitvoeren
[12:59:24] NeroVision Brandproces mislukt met 4x (5.540 kB/sec)

Hij had geen lead out geschreven.
een dvd speler kan dan niet bepalen hoe groot de dvd is.

en hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij wel een lead-out schrijft?waar zit eventueel deze instelling?alvast bedankt voor de reactie

Ik heb eens gekeken bij opties voor branden en daar heb ik nu een vinkje gezet bij schijf verifieren na branden. Maar is verifieren hetzelfde als lead out schrijven? zo veel ken ik er niet van.Mischien heb ik nu wel iets totaal verkeerd aangevinkt.

Is het mogelijk om een gewone dvd schijf(dus geen RW) nadat ze beschreven is toch nog af te sluiten eventueel met een ander programma. Ik vind het jammer om de DVD's weg te gooien aangezien ze afspelen op iedere DVD speler. Maar de spelers moeten wel lang zoeken doordat die lead out dus niet geschreven is.wie kan mij nog een tip geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan