brandprobleem nero 7 essentials

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nero007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
beste mensen, ik heb nero 7 essentials en als ik sommige bestanden wil toevoegen krijg ik deze melding: "Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

De bestanden kunnen mogelijk worden toegevoegd als een toegewezen plugin is geïnstalleerd." in dit geval zijn het mp3 bestanden die ik van een torrentsite download, andere bestanden wma of mp3 kan ik gewoon toevoegen. is de gedownloade cd mischien beveiligd tegen branden?

Help mij aub!

alvast bedankt!

Als met die bestanden (cd) het probleem alleen opreedt en je ondervindt met geen enkele andere MP3 hetzelfde, dan mag je er idd. vanuit gaan dat er een beveiliging opzit.

Hij geeft ook aan "geen compatibel bestand gevonden" wat houdt dat precies in.....en kan ik nergens een plugin downloaden ofzo?

Wat is de extensie van de gedownloade bestanden (hoe luiden de namen van de bestanden NA het puntje, m.a.w. muziek.???)

als ik op de track klik (rechtermuisknop) en dan eigenschappen staat er:
bestandstype: geluid met mp3 indeling ..... geen enkele track van die bestandsmap kan ik toevoegen, pak ik echter een ander map dan gaat het toevoegen zonder problemen, ik denk dat er een soort van codering op zit zodat ik het niet kan toevoegen en dus niet kan branden. ik realiseer me dat als ik een jukebox cd maak (wma en mp3 files in één) het niet in me auto kan afspelen, het kan wel maar de wma bestanden herkent hij niet, de mp3 files weer wel en natuurlijk alle cd files, dan maar de wma files branden als cd file :D of de wma files en mp3 files toevoegen en branden als een cd file, dat kan natuurlijk ook ;) jammer van die andere mappen dat ik die niet kan branden :(

dank je wel Pasja voor je moeite! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan