Brandprobleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smooth20

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Wie kan mij aub helpen ?

Als ik een mp3 cd heb samengesteld en gebrand, dan opent ie niets. De nummers staan er wel allemaal op, alleen hij kan geen programma vinden om ze te openen!! Hij opent ze wel als ik doe : openen met... en dan bijvoorbeeld windows mediaplayer aanvink. Maar in een mp3 speler heb je deze optie helaas niet
Ik gebruik Nero 6.3.0.3
Weet iemand wat ik over het hoofd zie ???
PS ik heb dvd speler en brander in 1 (dvd/cd-rw)

Alvast bedankt !

kan je mp3 speler dit soort type schijf wel lezen als ik het goed heb zeg je -

Heb vaker mp3 gebrand en toen deed ie het gewoon in een mp3 speler. Nu doet ie het niet, wat zie ik over het hoofd ??

Gaat niet heb namelijk een nieuwe pc gekocht !!
Het ligt denk ik aan iets anders

Dus op oude pc werkte alles en nu ga je het zelfde doen op nieuwe pc en het werkt niet of is het op nieuwe ook eens gelukt
graag meer info over je oude en nieuwe pc

Ik denk dat ik het weet.......Wat ik bij me oude pc niet deed namelijk het naam van het bestand veranderen deed ik nu bij me nieuwe pc wel. Misschien dat ie daarom het bestand niet kan openen ???

Zal het ff testen door het naam van het bestand op het cd zo te laten als de naam van het orginele bestand !

Misschien mensen die dit ook hebben meegemaakt ???

Het is gelukt jongens........
Wat ik dus verkeerd deed was het veranderen van de naam van het bestand. Namen kwamen dus niet overeen. Hij kan wel gewoon alles lezen als ik het bestandnaam niet verander. (beetje stom eigenlijk)

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan