brandprobleem !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobbie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Berichten
23
ik kan momenteel helemaal niks branden, met geen enkel programm, elke keer twee sec het rode lampje, en dan gaat ie over in groen, is hier iemand die hier ervaring mee heeft, driver ofzo ???
word er gek van, heb mijn xp al drie keer vervangen, maar blijft hetzelfde pobleem,
bij voorbaat dankl :thumb:
 
Volgens mij kost XP vervangen (3x) meer tijd dan 1 keer de brander testen in een andere pc?
 
Volgens mij kost XP vervangen (3x) meer tijd dan 1 keer de brander testen in een andere pc?
ik heb een beetje rond geloerd, en heb het ondertsen gevonden, ff van je ata/atapi controller het stuurprogramma bijwerken, en hopsakee, hij doet het weer, héhé gelukkig maar !! :evil: :evil:
 
Da's minder logisch toch? Waarom zou een werkende brander er "zomaar" mee stoppen en pas gaan werken als je de drivers update?
 
Da's minder logisch toch? Waarom zou een werkende brander er "zomaar" mee stoppen en pas gaan werken als je de drivers update?

nee bij installatie van, deed ie het niet !!!
maar goed, what the hell, hij doet het weer, scheelt weer een hoop paraatjes !!!!:mad:
 
ik kan momenteel helemaal niks branden, met geen enkel programm, elke keer twee sec het rode lampje, en dan gaat ie over in groen, is hier iemand die hier ervaring mee heeft, driver ofzo ???
word er gek van, heb mijn xp al drie keer vervangen, maar blijft hetzelfde pobleem,
bij voorbaat dankl :thumb:

Hardstikke mooi dat 'ie 't weer doet, maar schrijf dat dan voortaan in de probleemomschrijving!
(dat 'ie niet werkt vanaf de installatie) Zoals je je probleem / vraag NU stelde leek het alsof de brander het altijd goed deed en er "opeens" mee stopte.

Scheelt mij en andere mensen die je willen helpen tijd! Als jij gelijk had gezegd wat er aan de hand was, had je wellicht onmiddellijk een passend advies gekregen.

.......en wat ik nog vergat............... uiteraard welkom bij de Helpmij!

Het is echt wel handig dat je je probleem zo goed mogelijk omschrijft. Echt, zoals je je vraag nu stelde leek het er erg op alsof een goed werkende brander er "zomaar" mee ophoudt en da's heel andere materie dat een stuk hardware dat vanaf de 1e installatie niet wil gaan werken. De oplossingen kunnen dan in een heel andere richting gezocht worden.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn een hoop moeilijke woorden. ben je Admin ofzo xD?
 
haha
ik zie het
maar ik houd ervan door forums te speuren xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan