brandprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb gisteren 2 cd's gebrand met 2 verschillende branders en als ik ze afspeel dan blijven sommige liedjes wat haperen.
Zou dit te maken kunnen hebben met het brandprogramma Nero of zou er ineens aan alle 2 mijn branders iets aan kunnen zijn wat wel toeval zou zijn dan.

Groetjes, Sandra

Dit is een bekende "bug" in Nero. [ook op dit forum al een aantal malen gemeld]
Gebruik het branderprogramma van Windows Media Player voor audio CD's, dat heeft dit probleem niet.
[Of gebruik een ander conversie/brand programma]

Inderdaad een bekend probleem bij nero, volgens mij vanaf versie 6.6??
Wat dan wel weer gaat is de mp3 eerst converteren naar wav en dan met nero branden als cd audio.

Ok hartelijk bedankt voor jullie antwoorden!!!

Groetjes, Sandra

Probeer het anders eerst met de image brander, en zet hem later op cd via je gewone brander en het branden van een image.

Overigens heb ik er geen last van, dus of het nu een bug is of de gebruikte media.

Ook als je er een image van maakt zitten de "hicks" er al in [ook mist vaak een klein gedeelte van het intro]. Op diverse [internationale] fora [ook hier] wordt deze fout gemeld... Nero belooft bij elke update dat het verholpen wordt [of is]... maar helaas.

je kan ook je mp3's als data branden met nero .
dat gaat wel goed

Ja, maar dan kun je ze NIET in een standaard CD speler [zonder mp3] afspelen..... ;)
natuurlijk wel.
als je mp3 bestanden /muziek als data brand .
dan is het gewoon aftespelen in elke cd dvd speler die mp3 ondersteunt .

@Ultraplex

DAT SCHRIJF IK TOCH: STANDAARD CD SPELER! Dat is er dus één die GEEN mp3's afspeelt.... bijvoorbeeld het merendeel van de iets oudere CDspelers in auto's.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan