Brandprogramma zegt dat DVD leeg is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexxxx

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Wie kan mij helpen,

Sinds een paar dagen lukt het me niet meer om een ISO bestand op een DVD te branden. Voor het branden gebruik ik het programma Nero 7. Als ik dan mijn ISO bestand laad en op BURN klik, krijg ik de volgende error: 'Please insert an empty disc to write to'. Dit is raar, want ik heb namelijk een lege DVD+RW in mijn brander zitten. Ook met andere programma's, zoals CDburnerXP pro krijg ik een soortgelijke melding. Elke hulp is mooi meegenomen! Alvast bedankt,

Lex

probeer in nero eerst de dvd re te formateren en probeer het dan nog eens een keertje.

probeer in nero eerst de dvd re te formateren en probeer het dan nog eens een keertje.

Bedankt voor de snelle reacties! Helaas heb ik dit beide al geprobeerd. De dvd's zijn nieuw en zijn dus als het goed is ook leeg. Hierdoor kan ik ze ook niet formateren. Verder heb ik ook al andere dvd's geprobeerd, zoals DVD-R en DVD+R. Geen verbetering. Iemand nog ideeën?

Sorry dat ik dat er niet bij heb verteld, maar als ik bijvoorbeeld even snel een mp3 bestand op mijn dvd wil zetten, lukt dit wel gewoon.

Heeft iemand misschien nog een idee? Ik wil namelijk graag zo snel mogelijk in orde hebben..

Niet echt maar probeer het voor de gein eens met ISOBUSTER.
Je weet nooit.

Ik heb het programma gedownload maar eigenlijk heeft het geen zin gehad. Ik heb het gevoel dat de brander de DVD soms niet herkent, en soms wel, omdat hij het net wel weer even deed. Weet iemand hoe dit komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan