brandprogramma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,

Ben ik weer bij een volgend onderwerp.....Ik heb sinds 3 dagen XP geinstalleerd.
Nou...het ene probleem na het andere.dit maal gaat het om:
Easy CD Creator5 platinum
Ik heb de ze intallatie cd-rom met reg. nr. ....vergeet het maar. Hij installeerd geeft aan dat er nieuwe drivers moeten komen verwijst netjes naar Roxio maar alles wat ik daar wil downloaden daar krijg ik foutberichten op.
Ten einde raad op zoek naar een gratis brandprogramma die ook cd's kan kopieeren. Dat laatste kon ik niet vinden.
Ik herb DeepburningV.1.1al geinstalleerd maar die kan niet kopieeren
Wie o wie helpt mij uit de "brand"

Easy CD Creator 5 werkt onder XP maar niet goed, daarom word door de makers voor XP ook versie 6 aangeraden omdat versie 5 niet stabiel is onder XP. Maar met Nero, Alcohol en Clonecd heb je mooie alternatieven

brand programma

Hallo
Allemaal bedankt maar.......
Ik kom er niet verder mee...alle suggesties die jullie hebben gedaan werken niet
clonecd...werkt niet
Alc of As,ben ff de naam kwijt....werkt niet
is Nero 5 een optie, die is toch ook gratis???
heb weinig zin om een nieuw programma te kopen aangezien ik Easy CD Creator 5 platinum al heb gekocht
Ik zit ook nog met problemen met m'n scanner en webcam ook die willen niet draaien onder XP. Zo kan ik wel aan de gang blijven met kopen toch??
groetjes
wanhopige ipea

DrWho heeft gelijk: XP en Easy 5 werken niet echt goed.

Welke XP gebruik jij (home of Pro)? Zit ook SP1 op de PC?
Wat ik niet begrijp: als je een programma koopt en deze doet het niet, dan breng je het terug naar de winkel? Of is het een Easy CD Creator dat bij een PC wordt geleverd?
Erg vreemd dat andere programma’s doen het niet. Zou ook aan het merk van je brander liggen.
Nero kun je kopen. Soms wordt geleverd bij een nieuwe PC maar dan is het merk gebonden. Dat wil zeggen dat werkt met het merk brander dat in dat PC zit.
Probeer deze maar eens, moet wel werken:
http://www.burn4free.com/

Of je kan Nero 5.5 (als 2e hands) kopen hier:
http://www.amazon.com/exec/obidos/t...sw_1//102-7281030-3650555?v=glance&s=software

brand programma

Ik draai win XP Pro en ja SP1 staat er ook.
Programma terug brengen naar de winkel heb ik geprobeerd maar werd niet terug genomen omdat ik het al een half jaar heb en zij geen verantwoording nemen dat het niet draait onder XP.
maar bedankt voor je optie Ik ga het zeker proberen
groet ipea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan