Brandsoftware/2 ISO op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo,

Ik heb twee vragen waar ik graag antwoord op zou willen hebben,

1: Ik heb hier een DVD-RW liggen die met zo'n 700MB vol zit, ik zou deze graag willen formateren. Welk programma kan ik hier het best voor gebruiken?

2: Als die DVD-RW weer helemaal leeg is hoe kan ik er voor zorgen dat ik twee ISO-bestanden van allebei rond de 800MB erop krijg? Dus wanneer ik bijvoorbeeld mijn DVD-RW in mijn pc stop dat ik dan de keuze krijg tussen welk programma ik wil starten.

Alvast bedankt.

1. kan gewoon met Windows, naar Deze Computer, rechtsklikken op dvd-station als dvd erin zit en formatteren kiezen.

2. zoek ik zometeen wel even uit, ben nu een dvd aan het branden (kan dus niet nu)

1. kan gewoon met Windows, naar Deze Computer, rechtsklikken op dvd-station als dvd erin zit en formatteren kiezen.

Deze optie zie ik echter niet staan.

Ik draai Windows XP MCE 2002, service pack 3.

Oh oh, ik krijg weer niet verder dan me neus lang is (XD). Het staat even op een andere manier beschreven: "De bestanden op deze CD-RW wissen".

Dit is gelukt, echter alleen nu nog vraag 2.

Laatst bewerkt:
2. Helaas, dat kan niet. Ik heb het met verschillende progjes geprobeert en alle geven ze aan dat de bestanden op de schijf moeten worden gewist. Misschien kan je de iso wel uitpakken met winRAR ofzo en dan erbij kopieren.

Cd images zonder beveiliging kunnen uitgepakt worden naar gespecifiërde folders en met een programma zoals CdMenuPro gelinkt worden naar een selectief opstartmenu....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan