brandt als MP3 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sachak

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Ik heb hetzelfde probleem in 1ste instantie met cd's branden gehad, dat ik iets aan de instelling moet wijzigen om niet als MP3 maar als 'wave' bestand te branden.

Nu heb ik datzelfde met dvd's branden. ik heb een film gedownload en via 'pinnacle instant' gebrand via het programaatje 'maken' dataschijf'. Ik kan m op mn pc afspelen maar op mn dvd-speler geeft ie aan 'MP3 menu' 'root'.
Volgens mij kan ik bij dataschijf niets wijzigen in de instellingen maar heeft iemand enig idee hoe ik toch op de juiste manier kan branden zodat ik m overal af kan spelen??

Ik heb niet veel verstand van DVD branden, maar ik neem aan dat je een film niet als Dataschijf moet branden.

kijk eens op deze site met veel uitleg:
http://wintips.filmt.nl

Als ik in de handleiding van pinnacle instant cd/dvd kijk, dan zie ik onder het kopje cd en dvd maken alleen staan dat je naar 'maken' moet en daaronder heb ik enkel de keuze uit 'dataschijf' 'audio cd' 'mp3' 'foto/video disc'. Ik kom er niet uit waar ik nu moet zijn.

Ik ga op de bovenstaande link kijken hoor maar als iemand nog tips heeft... graag!

Het lijkt me dat je voor "foto/videodisc" moet kiezen.
Maar als ik het goed begrijp heb je een DivX bestand gedownload, als je die als "Data"wegbrand blijft het DivX.
Dit leest een standalone dvd speler niet.

Mischien dat Tazman(de maker van die site) nog even komt kijken bij je vraag.:)

Geplaatst door crash
Het lijkt me dat je voor "foto/videodisc" moet kiezen.
Maar als ik het goed begrijp heb je een DivX bestand gedownload, als je die als "Data"wegbrand blijft het DivX.
Dit leest een standalone dvd speler niet.

Mischien dat Tazman(de maker van die site) nog even komt kijken bij je vraag.:)

Volgens mij gebruik je 'foto/videodisc' alleen voor foto's en zelfgemaakte video's dat is wat ik uit de handleiding en het programmaatje zelf haal.
Ik weet niet hoor, mar vind pinnacle instant niet echt gebruikersvriendelijk.

Ik had begrepen dat Nero een gratis te downloaden programma was maar ik heb het nu geprobeerd en je moet wel degelijk een serienr ingeven om te registreren, klopt dit of zit ik verkeerd te kijken?? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan