bravia kdl 37v5500

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamara30

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
heb deze tv al een tijdje is dnla compatibel, ik download films, zet ze dan op usb stick en bekijk ze dan, maar bestaat met deze tv niet de mogelijkheid om ze rechtstreeks af te spelen op de tv zonder ze op stick te moeten zetten? tv is met internet verbonden via ethernet kabel, heb media delen ingeschakeld in windows mediaplayer, computer vind de tv ook
de liedjes die in mediaplayer staan vind de tv en kan hij ook afspelen
een film die ik in mediaplayer steek zie de tv nergens staan
op de pc speelt hij de film af in mediaplayer

wat moet ik dus nog doen of veranderen in mediaplayer?
of moet ik op een volledig andere manier werken?

had ook nog gekeken naar popcorn time, maar daar heb je blijkbaar chromecast voor nodig of kan dit via een kabel?

is eigenlijk gewoon de bedoeling om de tv als beeldscherm te gebruiken ipv de pc

Laatst bewerkt:
wil ook wel een hdmi kabel proberen pc en tv staan niet zover uiteen maar hoe doe doe je dit dan? sorry als dit voor iedereen anders overduidelijk is, ben echt onwetend op dit gebied

Heeft de PC wel een HDMI uitgang?

Kun je je specificaties van je pc hier plaatsen? Dan kunnen we nagaan of je computer wel een hdmi uitgang heeft. Ik verkies een directe kabel altijd boven een DLNA van een tv. Dit heeft vaak voordelen met ondertiteling, ondersteunende videoformaten etc.

windows vista 32 bit
intel core quad cpu 2,66 ghz
4,00 ram geheugen

en geen hdmi aansluiting wel dvi

en met die kabel dan gewoon pc en tv verbinden en dan ik een film die afspeelt op mijn pc bekijken op de tv?

Je tv word letterlijk je (2e) pc beeldscherm. Je kan dus alles weergeven op je tv, ook je films ;).

kan iemand me toch uitleggen hoe ik het moet doen via dnla, zou dit eerst willen proberen want heb net even gekeken en die kabel kost meer dan ik dacht

ok de prijs die ik gezien had was veel duurder , de kabel moet een 5m zijn max. maar er staat daarbij dat die kabel alleen beeldsignalen heeft en geen geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan