Brede werkbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Wat ik heb gedaan weet ik niet, maar ik heb onder nu een brede werkbalk die ik toch heel graag weer op de oude manier (dus smal ) zou willen krijgen
Ik heb Win XP home.
Wie kan me helpen ??
Alvast bedankt

Klik rechts op je werkbalk, en zorg dat "taakbalk vergrendelen" niet staat aangevinkt.

Ga nu met je muisaanwijzer op het randje van je werkbalk staan totdat je muisaanwijzer in een dubbel pijltje veranderd.

Klik nu op je linkermuisknop(en blijven vasthouden), en sleep de balk langzaam naar beneden.

Om dit te voorkomen, vink je nu "werkbalk vergrendelen weer aan.

Mvg Patrick

werkbalk te groot

Patrick bedankt voor je snelle reactie, maar....
Ik had dit al geprobeerd. Werkbalk Vergrendelen staat NIET aangevinkt.
Als ik nu met de muis de werkbalk naar beneden schuif wordt hij niet zoals hij was. Hij verdwijnt vrijwel helemaal. Ik zie nog een hele kleine regel em als ik daar dan weer op klik komt de grote werkbalk weer terug ????

Misschien kan je nog een systeemherstel plegen van af het moment dat de computer goed was.

Als je met je muis je werkbalk naar beneden sleept heb ik ook gemerkt het lijkt alsof deze in xp gevoeliger is dan in vorige windows versies.
Wat je zou kunnen proberen is je muis aanwijzer langzamer te zetten zodat je rustiger sleept en niet ineens helemaal verdwijnt.

Groetjes Jacco

werkbalk

Van alles geprobeerd, maar mooi niks noppes............
Als ik kies voor ( re.muisknop) Werkbalken en ik haal het vinkje weg bij Snelstarten dan wordt de taakbalk normaal, dus niet meer breed, maar ik ben dan wel mijn icoontjes voor snelstarten kwijt in de werkbalk. (links in de balk)
Schakel ik Snelstarten weer in, dan wordt de balk weer breed en uiteraard zijn de icoontjes weer terug.
Ga ik op internet wordt onder de icoontjes met buttons aangegeven welke site(s) ik open heb staan.

Via start, instellingen, taakbalk en menu start, heb ik de onderste 3 items aangevinkt.
Systeemherstel wilde ik even nog niet doen.
A lmet al erg vervelend..........

probeer deze maar eens, hij heeft hem vernieuwd. De oude file was iets gemakkelijker.
Maar even lezen en het moet te doen zijn.

http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Mike

hmm link werkt niet....!., ga naar site toe en zoek de file met de hand even op. Begrijp niet goed waarom link niet werkt.

http://www.dougknox.com/

dan naar win xp utilities, dan naar

taskbar repair tool

Laatst bewerkt:
Bedankt

Bedankt voor de tip. Het is weer geklaard.!!!!

Zonder computer ben je niks maar zonder Helpmij .nl ben je HELEMAAL niks !!!

Taakbalk

Hallo,:)

Je moet eerst rechtermuisknop, dan nar eigenschappen, vink taakbalk vergendelen en automatisch verbergen uit en je taakbalk blijft boven, en je taakbalk kan je weer normaal maken als je op de de rand van je taakbalk klikt en hem naar boven sleept isie wer normaal. vink takbalk vergrendelen weer aan en hij blijft zo:thumb:

Mvg,

Max

sorry

oh sorry ik had de laatste reactie niet gelezen :'D

Graag de volgende keer een nieuwe vraag stellen. Overigens is het al een topic uit 2004, die kunnen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan