Brede zoekwoorden Adwords.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
188
Beste,

Ik heb in 1 van mijn advertenties een aantal brede zoekwoorden gebruikt. zoal:

´computer reparaties twente´

Echter was ik van mening dat je bij bovenstaand breed zoekwoorden ook gevonden zou worden op bijv.
´computer reparaties twente aan huis´ ?

Het is toch zo bij brede zoekwoorden dat het gevonden wordt in elke willekeurige volgorde of combinatie met andere termen? Toch is dit niet het geval... Hoe kan dat?
Groeten,
Robbert
 
Zou je iets uitgebreider kunnen zijn? Waar heb je die advertenties? Gaat het om gevonden worden door Google? Dan zeggen ze zelf dit daarover. Heb je dat al bekeken?
 
hmm ik ben daar denk ik nu al achter... Ik had mn budget via de optimizer niet opnieuw berekend...

nog iets±

waarom is het zoekwoord [computer problemen] duurder dan gewoon het zoekwoord 'computer problemen' ? terwijl je daar dan ook gewoon op wordt gevonden.
 
Ik heb daar eens even naar gezocht, maar die Adwords is een materie waar je voor moet studeren. Ik ben er nog niet uit waarom :D
 
ben er inmiddels ook al enige tijd mee bezig, weet er al wel aardig wat van... maar die snap ik niet helemaal... ik zal ook eens even zoeke nog... mocht je wat vinden.. je weet mij te vinden:)
 
Het omgekeerde is ook het geval. Als je wat vindt, laat het weten! Handig voor andere Helpmijers met dezelfde vraag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan