breedband is op > youtube traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemVercruise

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
28
halo,

Mijn bandbreedte raakt altijd snel op en dan surf ik altijd verder op verlaagde snelheid, maar het probleem is dat als ik een filmpje van youtube wil bekijken dat door de hele trage downloadsnelheid ik meestal 4 uur voor een filmpje van 7 min moet wachten.

En wat ik eigenlijk wil is gewoon dat iemand me zegt of er een programma of site bestaat ( of wat dan ook )waarmee ik dan die filmpjes die op youtube staan kan bekijken zonder er 5 of 4 uur op te wachten.
Ik zou heel tevreden zijn als iemand me helpt met die filmpjes

PS ik heb geen zin om bandbreedte bij te kopen of te veranderen van provider


Bedankt
 
Dat wordt heel lastig want je blijft met het probleem van een lage snelheid ( weinig bandbreedte) van je provider zitten in combinatie met de grootte van het filmpje.
Ook via een andere site moet het bestand geladen worden namelijk. Hoe komt het dat je zo weinig bandbreedte hebt? Woon je in België toevallig?
 
safari ( browser )

en ja ik woon in belgie en als je daar gewoon 2 volle dagen op het net surft , is alles op!!
 
Laatst bewerkt:
telenet , en betaal 30 euro per maand
en ik download niks, ik bekijk alleen maar filmpjes .
 
Laatst bewerkt:
Filmpjes kijken is ook downloaden, de data wordt naar je pc gestuurd, anders kun je het filmpje niet bekijken.
 
Ik zie geen mogelijkheid voor je helaas. Zoals gezegd, filmpjes kijken is ook downloaden anders krijg je niks te zien. En je zit nu eenmaal over je limiet heen.

Ben blij dat ik niet in België woon zeg.
Ik zou me geen raad weten....:confused:
 
Maar bestaat er niks dat je downloadsnelheid kan verhogen , waardoor ik die filmpjes toch kan bekijken?
 
Nee, want die snelheid (bandbreedte) krijg jij van je provider en als die jou afknijpt houd het op.
 
er moet toch iets zijn, misschien dat de andere mensen weten hoe ik die youtube probleem kan oplossen, ik wil alleen de filmpjes kunnen zien en dat is alles
 
Echt lezen/luisteren doe je niet hè.... (sorry)
Als je een filmpje wilt kijken dan moet je bestanden downloaden op je PC dat kan niet anders. En als je een hele lage download snelheid hebt ( weinig bandbreedte ) dan gaat dit gewoon langer duren.

Maar goed, je weet genoeg denk ik.
I rest my case....
 
Dan krijg je nog niet meer dan dat je provider toelaat.
Dat snap je toch wel?
Je provider bepaald hoeveel snelheid je krijgt en niet jij met welk trucje dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan