Breedbeeld in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

taxus7

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
86
Met een breedbeeldscherm worden de meeste inernetpaginas niet over de breedte weergegeven. Ik werk in Firefox (10) en kan met +/- of met CRTL scroll het juiste formaat instellen. Maar is er een add on of andere manier om dit automatisch te laten doen?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan Firefox zelf niet. Je moet er een extensie voor hebben gedownload.

Hier is het adres van een bekende: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/default-fullzoom-level

Hopelijk voldoet het. Anders is het mogelijk een goed idee om een muis met kantelend muiswiel te gebruiken zodat de pagina gemakkelijk naar links en rechts kan schuiven wanneer die standaard iets te groot is. Ik heb zelf ook problemen hiermee dus ik ga het zelf nu downloaden. m.v.g. Alfred 2
 
Ik heb de extensie uitgeprobeerd.
Page Zoom kan, meestal tenminste, wel een pagina zo groot maken als het scherm maar de volgende pagina's op het zelfde tabblad gebruiken deze zelfde vergrotingsfactor net als Firefox. Het gaat hiermee dus niet automatisch maar dit zou iets kunnen zijn wat niet goed werkt omdat er wel een af-vinkje gezet kan worden bij "Fit to window."

De vraag volg ik met belangstelling.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze tip. Ik heb de extentie ook uitgeprobeerd en de Full Zoom Level op 175 gezet. Nu worden alle sites in dezelfde grootte weergegeven. Precies wat ik graag wilde. Bedankt voor deze tip!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan