breuken in m$ word

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik moet voor school (voor wiskunde enzo) een verslag maken, hier komen ook breuken in voor.
Hoe krijg ik in office ook ándere breuken (dus bijv 4/15) ofzo....want 1/2 paktie wel :confused:

microsoft vergelijkingseditor 3.0 heb ik al gebruikt,
het resultaat: zie bijlage...

wie weet hoe ik breuken krijg? ik gebruik office 2003 :)

Laatst bewerkt:
MathType

Met MathType is dat geen probleem, daarmee kun je zelfs de meest complexe wiskundige berekeningen en formules in Word-documenten invoegen. Als je het installeert, verschijnt MathType als extra functie in de werkbalk van Word. Hier kun je een volledig werkende dertigdagenprobeerversie downloaden: http://www.dessci.com/en/products/mathtype/win/

bedankt buffy :thumb: heb m nu geinstalleerd, zal zo ff kijken hoe het met word gaat :)

ok hij doet t niet..:(
zie bijlage...
als ik word start krijg ik het 1e schermpje...als ik dan op OK klik, en dan klik ik op zo'n symbool van die balk van mathtyp...dan krijg ik schermpje 2...:confused:
wat kan ik hieraan doen?

En als je bij dat tweede schermpje op OK klikt, dan werkt het programma dus niet?

Ik kan je hier niet echt mee helpen vrees ik. MathType is hier geïnstalleerd door de systeembeheerder van m'n werk, zelf heb ik dus geen ervaring met het installeren en instellen ervan. Maar er zijn bij mij geen speciale macro's voor gemaakt, volgens mij. Misschien is er in de Helpfunctie van MathType iets over te vinden?

als ik op OK klik (bij 2e scherm) gebeurt er nix...:confused:
ik zal zo ff bij de help functie kijken :)

OK het werkt nu :thumb:
ik moest nog ff van die macro-zooi installeren, vanaf de cdrom :)

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan