Bridge Connection Xbox360: Open NAT-type

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tazer

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Goedemiddag!

Ik heb een probleem, dit probleem heb ik met mijn xbox360 zolang als ik al bridge.

De setup is zo:

Modem --> Router --> MIJN laptop met VISTA --> Ethernetkabel naar mijn xbox 360

Nou goed, alles werkt correct, ik doe het al meer dan een jaar op deze manier, sinds een wirelessconnector voor de xbox me 90 euro kost. Niet alles is goed aan deze opstelling, ik krijg mijn NAT type maar niet open(en dat kan soms voor verbindingsproblemen zorgen). Heel veel gekloot, het openen van poorten aan zetten van UpnP, veel gekloot in mijn router(die runt op Tomato 1.25). Daarnaast is de instelling op mijn xbox dat het IP adres dynamisch is, en de DNS servers worden automatisch toegewezen. Ik heb het al eens op statisch proberen te zetten(kijken naar de DHCP range, en eentje erbuiten kiezen) maar ook dat werkt niet.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Afgrijselijk!:thumb:
Uren en uren heb ik er aan gezeten. Ik gebruik deze opstelling dus ongeveer een jaar, en het was dus een jaar geleden dat ik alle instellingen heb gedaan.

WAT BLEEK:

Ik had géén verbindingsbrug, nee ik had in de Wireless Connection aangevinkt dat daar door heen een andere verbinding gemaakt mocht worden. Vandaar dat ik de IP van de xbox360 maar niet statisch kreeg waarschijnlijk. Dus, ff snel een bruggetje gebouwd, 5 seconden werk en raad eens: hij doet het en de NAT type is open. 5 seconden werk!!

computers, en vooral de netwerkverbindingen zijn verschrikkelijk, toen ik ermee bezig was, die luttele 5 seconden, hoopte ik eigenlijk stiekem dat het niet de oplossing zou zijn :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan