bridge.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tubby

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Hoi,
Ik heb weer een een probleempje..
Toen ik vanmorgen m'n computer opstartte kreeg ik de volgende melding:
C:WINDOWS/system32/bridge.dll
Kan opgegeven module niet vinden.

Vervolgens systeemherstel gedraaid maar toen kreeg ik daarna de melding dat systeem niet hersteld kon worden.Ook bij een andere datum niet
Ik gebruik XP prof.

alvast bedankt voor jullie reacties:thumb:

Bridge.dll is spyware.

Neem daarom dit topic goed door en volg de aanwijzingen

Uhm..is nogal ingewikkeld(kheb er bar weinig verstand van)Maar tis ook als ik ad-aware run dat ik dan ook een fout in m'n systeem krijg als ik hem opnieuw heb opgestart.
formateren dan maar?

@Mario
:D Supermods hebben het ook erg druk. Dan kun je wel eens iets vergeten;) (gefeliciteerd nog met je nieuwe titel:thumb: )

@Tubby Formatteren is een allerlaatste optie. Dat hij nu fouten geeft bij het opstarten is op zich niet erg. Dat kan verdwenen zijn na het plaatsen van een hijackthis log.

Als je al adaware hebt gedraaid, hoef je alleen nog maar hijackthis te draaien. Daar zie je een hoop ingewikkelde dingen staan waar JIJ niets aan hoeft te doen. Sla het bestand op als hijackthis.txt .Open het bestand daarna in bv kladblok, kies "bewerken, alles selecteren" en PLAK de inhoud in het topic die we gegeven hebben.

De experts zullen dan naar je log kijken en je precies vertellen wat je moet fixen.

Hier staat nog een duidelijke uitleg over hijackthis http://www.xs4all.nl/~sjoske/virusfaq/5_6_hijackthis.html

Laatst bewerkt:
Jawel hij doet het perfect..alleen krijg ik die melding.verder heb ik nergens last van.maar ik heb wel eens meer zo'n fout in m'n systeem gehad..en als ik dan systeemherstel deed was het weg maar nu kan ie systeem niet herstellen zegt ie

Ik heb mijn bericht boven jouw laatste opmerking aangpast. Als je die rustig doorleest kom je er wel uit.

Als alles verder goed draait is formatteren helemaal niet nodig.

Die bridge.dll staat waarschijnlijk ook bij start, uitvoeren, type daar msconfig. Ga dan naar tabblad "opstarten" . Als hij erbij staat, uitvinken en opnieuw opstarten.

(en daarna toch nog een log plaatsen, dan is je pc weer helemaal schoon)

Wat ben ik blij dat ik via vrienden van dit forum op de hoogte ben gesteld
echt superbedankt m'n probleem is dus opgelost via het uitvoeren-msconfig.
ik plaats morgenochtend wel een log,moet nu werken

nogmaals bedankt!:thumb: :thumb:

Graag gedaan:thumb:

Morgen nog een log en dan weet je zeker dat je geen troep meer op je pc hebt:D Want bridge.dll start nu wel niet meer op, maar staat toch nog op je pc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan