bridge.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
hallo

windows vraagt bij het opstarten naar bridge.dll maar iedereen zeg dat ik dan spam op me pc heb staan maar het is gekomen na dat ik adaware heb gedraaid.

wat kan ik er aan doen

gr tim

Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 6<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Lijkt mij sterk dat door gebruik van Ad-aware bridge.dll op je pc wordt geinstalleerd, het log zal uitkomst bieden. :)

Geplaatst door patrickt
Misschien heb je hier wat aan.

Mvg Patrick

Patrickt,

en dit bericht is mede bedoeld voor al die anderen die regelmatig naar deze site (2-spyware.com) verwijzen als iemand met een spyware- of trojanprobleem zit:

die site is volstrekt onbetrouwbaar en dient uitsluitend om het eveneens onbetrouwbare antispywareprogramma SpyHunter aan de man te brengen.

Zowel die site als dat programma kunnen beter gemeden worden.

Kijk met msconfig wat opstart met de PC. Eén van die zaken gebruikt bridge.dll. Dit moet je uitschakelen en dan verwijderen.

Als je niet weet wat, schakel één voor één onbekende opstarters uit en herstart tussendoor steeds de computer. Eens je de foutmelding niet meer krijgt heb je de schuldige. Die kan je nu verwijderen. Noteer wél wat opstart want dit staat nog op je PC en zal je handmatig moeten deleten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan