DennieMeister
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 mrt 2008
Hoi,
Is het mogelijk om in Outlook 2003 briefpapier in te voegen waarin CSS wordt gebruikt. Ik heb n.l. een HTML bestand ingeladen maar sommige stylesheets lijkt hij niet mee te nemen.
Ik heb n.l. drie tabellen met in iedere tabel een afbeelding deze wordt wel ingeladen maar de achtergrond van deze tabellen wordt niet ingeladen.
Ik heb op veel verschillende manieren geprobeerd deze in te voegen o.a. via:
via
en via
Alledrie zijn dit werkende opties in IE en Firefox alleen in Outlook laat hij het afweten.
Zijn er bepaalde restricties aan het gebruik van bijv. CSS of HTML dat dit niet wilt lukken.
Ik hoop dat iemand mij hierbij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Dennis Driessen
Is het mogelijk om in Outlook 2003 briefpapier in te voegen waarin CSS wordt gebruikt. Ik heb n.l. een HTML bestand ingeladen maar sommige stylesheets lijkt hij niet mee te nemen.
Ik heb n.l. drie tabellen met in iedere tabel een afbeelding deze wordt wel ingeladen maar de achtergrond van deze tabellen wordt niet ingeladen.
Ik heb op veel verschillende manieren geprobeerd deze in te voegen o.a. via:
Code:
<td background="images/bg.png">
via
Code:
.style1 {
background-image: url('images/bg.png');
}
en via
Code:
<td style="background-image: url('images/bg.png')">
Alledrie zijn dit werkende opties in IE en Firefox alleen in Outlook laat hij het afweten.
Zijn er bepaalde restricties aan het gebruik van bijv. CSS of HTML dat dit niet wilt lukken.
Ik hoop dat iemand mij hierbij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Dennis Driessen