Briefpapier in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik gebruik voor diverse doeleinden verschillend briefpapier. Ik heb die altijd gemaakt met Frontpage en OE werkte dat altijd goed. Nu heb ik WLM en het bestaande briefpapier werkt daar ook goed. Maar nieuw aangemaakt briefpapier wordt niet als html herkend en geeft een foutmelding. Ra ra, hoe kan dat?
 
Ik heb nog een probleem met het briefpapier. Reeds bestaand briefpapier wordt (soms gedeeltelijk) niet weergegeven in het standaard lettertype, noch in het lettertype dat in het briefpapier is vastgelegd.
 
wlm 2011 essen ik hoor dat er geen briefpapier gemaakt kan worden ..maar ik maak ze in newsletterdesigner ...en werkt prima
is dit voor u een oplossing !!!!!!!!!!! stuur mij een berichtje als je dit bedoelt groetjes jan
 
Bedankt Depotter voor je suggestie. Ik heb het programma even geprobeerd. Zite er aardig uit, maar voor mijn doel een beetje te gecompliceerd. Het gaat mij maar om simpele standaard "antwoordbriefjes" met een logo'tje en zo.
 
Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan