Briefpapier maken in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Hallo,
ik wil in Outlook Express 6 briefpapier maken. Daarbij moet linksboven een afbeelding komen te staan (da's niet zo'n probleem), maar daaronder wil ik een aanklikbare link naar mijn website plaatsen en daaronder weer een aanklikbare link naar mijn e-mailadres.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Rudi.

Hallo Testje,
ik wil alleen weten hoe ik onder het plaatje twee links kan plaatsen, terwijl de tekst van de mail dan daarnaast komt te staan. Ik weet wel hoe je een link in html kunt maken, maar bij briefpapier van Outlook Express werkt het allemaal net iets anders.
Wie kan helpen?
Rudi.

M.i is briefpapier in Outlook Express een .htm bestand, je zou je dus kunnen redden.

Hallo,
het briefpapier moet er ongeveer uitzien zoals in de bijlage, dus een plaatje linksboven, daaronder een aanklikbare site-link en een aanklikbaar mailadres.
In het briefpapier van Outlook weet ik niet hoe ik die links eronder kan krijgen.
Wie weet een oplossing?
Rudi.

Bijlagen

• mailvoorbeeld.jpg
    mailvoorbeeld.jpg
    40 KB · Weergaven: 82
Ik ben er nog steeds niet uit.
Wie kan mij helpen, of is dit niet oplosbaar in briefpapier?
Rudi.

Zet je briefpapier hier eens als bijlage neer, misschien kan ik het aanpassen.

Ik denk persoonlijk dat je het beste bent door het briefpapiertje dus zo gewoon te maken zonder de linken en dan een automatische handtekening met je postings zet waar je je linken in plaatst. Dat zou ik doen om het een beetje makkelijker te maken
Een andere oplossing weet ik niet

Groetjes
Jeebkes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan