briefpapier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Wie weet wat ik moet doen om "mijn eigen briefpapier en gekozen lettertype" vast te houden.
Ik heb het aangemaakt, geselecteerd en iedere keer als ik "nieuw" kies om een brief te schrijven, krijg ik niet het door mij gekozen en geselecteerde briefpapier en ook niet mijn geselecteerde lettertype.......
extra-opties-email indeling daar alles ingevuld en toegepast......echter....het werkt niet.....wie weet raad?

Hoi,

Ik weet niet welke versie van Outlook je gebruikt.
Maar in 2003 moet je je berichtindeling op 'HTML' zetten (dus niet RTF of 'tekst zonder opmaak). Zie bijlage

Bijlagen

• email-indeling.JPG
    email-indeling.JPG
    56,1 KB · Weergaven: 40
dat is nu juist de vraag....het is de 2003 versie en hij STAAT op HTML en toch werkt het niet.........

Ja sorry Babette, maar als je zo begint.
Ik vraag jou om welke Outlookversie het gaat en doe een hint.
Je doet nu net of ik dat al had kunnen weten, maar in je eerste vraag heb je daarover niets aangegeven ....
Bij mij werkt het in ieder geval goed en ik heb alle mogelijke 'afwijkingen' geprobeerd.
Dus op de één of andere manier moet het toch iets met je instellingen te maken hebben.

sorry, sorry, sorry.....ik heb even niet nagedacht voordat ik antwoord gaf......het was niet de bedoeling onaardig te zijn.....ben veel te blij dat je meedenkt.....dank je daarvoor!
Groetjes van
Babette

Babette zei:
sorry, sorry, sorry.....ik heb even niet nagedacht voordat ik antwoord gaf......het was niet de bedoeling onaardig te zijn.....ben veel te blij dat je meedenkt.....dank je daarvoor!
Groetjes van
Babette

staat je handtekeningkiezer aan of uit?

stond aan, staat nu uit en het is gelukt. Bedankt iedereen voor het meedenken! Soms kijk je over een handeling heen en wat heel basic is, krijg je dan niet voor elkaar. Gelukkig is er dan Helpmij........Groetjes
Babette

Babette zei:
stond aan, staat nu uit en het is gelukt. Bedankt iedereen voor het meedenken! Soms kijk je over een handeling heen en wat heel basic is, krijg je dan niet voor elkaar. Gelukkig is er dan Helpmij........Groetjes
Babette

ben blij dat het gelukt is. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan