Hoi,
Ik heb 2 Excel bestanden van waaruit ik standaard brieven wil laten verzenden. De waarden voor deze brieven staan op verschillende regels en kolommen, maar hebben een vaste waarde (klantnummer) per regel om dit te matchen.
Ben op onderzoek uitgegaan en nu weet ik dat het mogelijk is via onderstaande link:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/915753-excel-koppelen-aan-een-brief-d-m-v-een-button/page2?highlight=brieven
Wat ik mij afvraag is er ergens een goede uitleg te vinden hoe ik dit voor elkaar krijg? Het gaat namelijk in totaal om een stuk of 12 brieven (in totaal) die ik toe wil voegen aan de bestanden.
Ik heb 2 Excel bestanden van waaruit ik standaard brieven wil laten verzenden. De waarden voor deze brieven staan op verschillende regels en kolommen, maar hebben een vaste waarde (klantnummer) per regel om dit te matchen.
Ben op onderzoek uitgegaan en nu weet ik dat het mogelijk is via onderstaande link:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/915753-excel-koppelen-aan-een-brief-d-m-v-een-button/page2?highlight=brieven
Wat ik mij afvraag is er ergens een goede uitleg te vinden hoe ik dit voor elkaar krijg? Het gaat namelijk in totaal om een stuk of 12 brieven (in totaal) die ik toe wil voegen aan de bestanden.