brightness

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
weet iemand een programma ofzo waarmee je de brightness van je beeldschrem kan in stelle.. want ik heb mijn beeldschem nou op zn lichtst staan maar is nogsteeds donker :confused: ik heb een geforce video kaart en een hansol 710a monitor

Welkom bij helpmij.nl
Wanneer je via Start--->configuratiescherm--->nvidia desktopmanager gaat. Krijg je een schermpje met allerlei mogelijkheden om de boel aan te passen naar je wensen.
Maar ik denk dat het eerder aan de afstellingen van je monitor ligt.
Wanneer is het beeld te donker?
Altijd of alleen bij een bepaald programma?

Succes,
Fonz

altijd... maar ik kan hem wel lichter zette met die instellinge van nvidea.. maar dan blijve films donker..

Heb je een ander scherm wat je even kunt aansluiten?
Dan weet je of het je scherm of kaart is.

Fonz

Mischien als je de laatste drivers installeerd.
(als je dit nog niet had dan he)

Geplaatst door A.J.
Heb je een ander scherm wat je even kunt aansluiten?
Dan weet je of het je scherm of kaart is.

Fonz

ja heb ik al is gedaan.. t licht aan de monitor..

Geplaatst door maikel9
Mischien als je de laatste drivers installeerd.
(als je dit nog niet had dan he)

heb ik net gedaan... maar ligt het ook niet aan..

ps.. is het ligt of licht :o

Dan ligt het dus aan je monitor en niet je videokaart.
Nieuwe monitir kopen dus.

Fonz

Geplaatst door A.J.
Dan ligt het dus aan je monitor en niet je videokaart.
Nieuwe monitir kopen dus.

Fonz

ja mar da wil ik nie want hij is aardig groot.... weet niemand een programma waarmee je het in kunt stelle in windows?

Hoe oud is die monitor?
Als er een mankement in zit kan geen enkel software programma het fixen denk ik :confused:

Geplaatst door maikel9
Hoe oud is die monitor?
Als er een mankement in zit kan geen enkel software programma het fixen denk ik :confused:

ik kwam ooit is iemand tege op eeen lan party en bij hem was hij ook donker.. dus geen mankement ofzo

:rolleyes:
als je zelf al weet dat de monitor het niet aankan,
is er maar 1 oplossing: die van A.J
(of er moet idd een progje voor bestaan, ben benieuwd)

Geplaatst door boltc

ik kwam ooit is iemand tege op eeen lan party en bij hem was hij ook donker.. dus geen mankement ofzo

Dus dat hoorde zo bij die monitor van hem:8-0:

Of je zonnebril afzetten?
Sorry, geintje.
Ik wil ook nooit dat er iets stuk is, maar je houdt het niet tegen.
Een programma om ervoor te zorgen dat je beeldscherm niet stuk is ken ik niet, maar degene die het maakt is binnen.............

Fonz

Laatst bewerkt:
Geplaatst door boltc

Dan zal die hetzelfde probleem hebben zoals jij. Je kan door bepaalde firma's de beeldbuis laten regenereren. Maar dat is goed voor max. 1/2 jaar.

Het kan ook zijn dat bepaalde spanningen, in het hoogspannigsgedeelte niet meer juist zijn. Dat kunnen we van hieruit niet zien. In elk geval wordt het een hestelling, en dit kan u bij evenveel kosten dan een nieuwe.

Geplaatst door boltc

Vandaar de zonnebril opmerking :cool:

Fonz

ik weet 100% zeker da het beeldscher niet kapot is... maar als dr geen programmatjes voor zijn dan week ik genoeg..

Geplaatst door boltc
ik weet 100% zeker da het beeldscher niet kapot is... maar als dr geen programmatjes voor zijn dan week ik genoeg..

Nu ga ik zeker niet moeilijk doen, maar als de herderheid niet meer te regelen is, dan heb ik toch mijn twijfels dat dit normaal kan genoemd worden..

Geplaatst door boltc

ja heb ik al is gedaan.. t licht aan de monitor..

Beste BOLTC,

ik begrijp je niet meer.
Eerst(zie quote)zeg je dat het aan de monitor ligt en daarna merk je op dat je dat niet wil. Dan heb je het over iemand op een LAN party die hetzelfde had.......

Fonz

Geplaatst door A.J.

Beste BOLTC,

ik begrijp je niet meer.
Eerst(zie quote)zeg je dat het aan de monitor ligt en daarna merk je op dat je dat niet wil. Dan heb je het over iemand op een LAN party die hetzelfde had.......

Fonz

ik heb de brightness op zn hoogst gezet... het contrasts ook op zijn hoogst. (het beeldscherm!) maar nou vin ik hem nogsteeds te donker. het beeldscherm wat ik heb kan dus gewoon nie lichter ingesteld worden. dus was mijn vraag of er een programma is of weet ik wat waarmee je het op de computer zelf lichter kunt zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan