Brilliant Gallery voor drupal 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi bob333,
... kan iemand dan uitleggen wat er verkeerd is aan de uitleg?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is misschien nog een héél, héél minimaal klein kansje dat de uitleg wel goed is, maar dat je toepassing er net naast zit. ;)

Om de verschijnselen te kunnen zien (en overeenkomsten & verschillen met de demo-pagina van erictiggeler *): heb je een link naar een testpagina waar het niet goed op gaat?
Of misschien kan de originele gebruiksaanwijzing van de Brilliant Gallery van dienst zijn:

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Bedoel je dat deze module het bij jou wel doet?

Bij mij lijkt het erop dat het mis gaat bij het overzetten en verkleinen van de foto's.
Als ik namelijk op 1 van deze zwarte vlakjes mijn muis overheen laat gaan dan zie ik een heel andere mappenstructuur dan die ik zie via filezilla.
Het lijkt er dus op dat hij de verkeerde link gebruikt.

Hoi Bob,
Bedoel je dat deze module het bij jou wel doet?
Nee, sorry, ik heb geen Drupal en ken de module ook niet. Ik probeerde alleen nog een mogelijkheid aan te reiken waar het misschien fout in zou kunnen gaan.
Maar als de module zelf thumbnails en nieuwe mappen gaat aanmaken, en er gaat daar iets fout mee terwijl alle instellingen correct zijn, dan gebeurt het in het inwendige van Drupal, en dan lig ik er uit... :rolleyes:

Hopelijk komt er hier iemand langs die wel de module heeft en meer weet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Bedankt voor je reactie.

Helaas pindakaas. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan