Brink stopt er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scorpion1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
13
Hallo. ik heb het spel Brink gedownload.
Heb hem geinstalleerd zoals het moet.
Wil ik hem opstarten, krijg ik wel eerst een banner te zijn van Brink.
Daarna krijg ik een zwart scherm, en daarna krijg ik een melding met dat Brink niet meer werkt.

Misschien iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Hier onder een screenshot met de melding die ik krijg

Groetjes Martin
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    20,5 KB · Weergaven: 33
al geprobeerd als administrator te starten???
is het een oud spel???
 
Ja heb ik ook geprobeerd.
Het spel is van 2011
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn updates beschikbaar voor dit spel. Misschien dat daarmee je probleem wordt opgelost.

Je zegt dat je het spel gedownload hebt. Normaal krijg je de updates voor dit spel via Steam binnen. In het geval dat het spel gekraakt is zul je zelf naar deze updates moeten zoeken.
 
Idd de updates deden het. alleen nu zegt die dat me video kaart niet goed is. Ik heb een ATI Radeon HD 3850.
Ik ga proberen hier voor updates te zoeken. heb je misschien daarvoor een tip? want ik heb wel eerder geprobeerd en kreeg ik virussen binnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
The current video card / driver combination does not support openGL 3.1 or newer.

Dat is de foutmelding wat ik nu krijg

Ik heb geprobeert via de site. of ik doe iets totaals verkeerd of hij pakt hem niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het moet gewoon werken. Je selecteert eerst je videokaart en Windows versie, daarna kun je de drivers downloaden.
 
Hij doet het al. Ik had blijkbaar verkeerde update gedownload. Bedankt voor je hulp M4cro :thumb:
 
Mooi zo.

Wat heb je nu precies gedaan: je videokaart drivers bijgewerkt, het spel zelf of allebei?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan