britney.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,
Het was stom ik weet het. Ik heb een mail gehad met een britney.exe bestand. Was van een bekende dus ik dacht: dat zit wel snor. Geinstalleerd dus. Stom...stom...stom. Mijn startknop verplaatst nu steeds als ik erop wil klikken. Ziet er niet uit als een virus maar is wel knap irritant kan ik zeggen. Mijn vraag is nu: Hoe stop ik dit sh*t gedoe? :confused:
 
ik zou kijken of je m in taakbeheer uit krijgt, en in msconfig kijken of ie niet opnieuw mee opstart.
 
ik heb nu de afz. aan de telefoon. hij beweert dat het geen virus is. norton 2003 zei trouwens ook niets. virus def. van 8 januari. ik heb ook pc gescand. niets gevonden. de afz. beweert dat het na een reboot weer normaal is. slechte grap dus waarschijnlijk.

Idd. na een reboot is mijn startbutton tot rust gekomen. Met de zoekfunctie gezocht op Britney en 1 item verwijderd. Straks ff cleanen met Jv16Powertools en het moet gefixed zijn. (hoop ik) Gebeurt me 1 keer en nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo....Het is maar wat voor gevoel voor humor je hebt:(
 
Ja ik vind het ook vet f*ck dit. Is wel hele goede vriend van me dus zal hem nooit bannen ofzo.
Maar ach...het zij zo...gedane zaken nemen geen keer. Is goed afgelopen.
 
Een bewijs dat Britney echt irritant is..
 
Geplaatst door Tiborv
Een bewijs dat Britney echt irritant is..

:D

Ja ik vind het ook vet f*ck dit. Is wel hele goede vriend van me dus zal hem nooit bannen ofzo.
Maar ach...het zij zo...gedane zaken nemen geen keer. Is goed afgelopen.

Fijne vriend, moeten ze bij mij niet flikken..
 
DONOVAN, Ik denk dan je de W32.HLLW.Elitor hebt.

Bedankt voor de tip. Ik denk echter dat het dat niet was. Ten eerste: Ik kreeg hem niet via Hotmail maar gewoon in OutlookExpress. Twee: Ik krijg geen .jpeg bestanden binnen die ik niet kan verwijderen. Het enige wat gebeurde was dat mijn startknop steeds als je erop wilde klikken van plaats veranderde. Zodoende kon je niet klikken. Vet irritant natuurlijk. Door op je Windowsknop te drukken kon je trouwens wel gewoon alles doen. Na een reboot is alles weer normaal. Heb het britney.exe bestand gezocht en verwijderd, gescant met Norton en alles is weer "normaal".

Fijne vriend, moeten ze bij mij niet flikken..
Ach we gaan zó lang terug en hebben zóveel meegemaakt samen...een (vervelend) geintje op zijn tijd moet kunnen. Maar dat is mijn mening maar hoor...
 
Geplaatst door DONOVAN


Bedankt voor de tip. Ik denk echter dat het dat niet was.

Ik ook niet. Ik denk dat het deze was, maar dan hernoemd naar britney.exe :

http://www.rjlsoftware.com/software/entertainment/avoid/

Als het goed is, kun je het uitzetten :
"Move your mouse cursor to the TOP LEFT corner of the screen. A splash screen will be displayed letting you know the program was closed"

Anders kan het waarschijnlijk met CTRL-ALT-DEL, britney.exe selecteren en beeindigen.

Overigens zijn dit riskante grapjes - het had ook wat anders kunnen zijn - maar daar was je zelf ook al achter.

Auk
 
Laatst bewerkt:
Ja

Weet niet of het een slimme move van me was, maar heb hem even uitgeprobeerd en ik kan je vertellen dat dat hem inderdaad was ja. Heette bij mij alleen Britney.exe. Wist toen niet dat je gewoon naar linksboven kon gaan om te beindigen. Nu wel. Thanx Auk. :thumb:
 
Re: Ja

Geplaatst door DONOVAN
Weet niet of het een slimme move van me was, maar heb hem even uitgeprobeerd en ik kan je vertellen dat dat hem inderdaad was ja. Heette bij mij alleen Britney.exe.

Natuurlijk moet je nu niet iets van die site gaan downloaden om naar die vriend van je te sturen.
Dat Add-Remove grapje bijvoorbeeld, en dat dan Shakira.jpg.exe noemen. Ikzelf zou dat nooit doen !

Auk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan