Broadband Wanadoo. Raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyluf

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
43
Ik wil een kennis van mij helpen het internet op te komen, met een nieuwe computer, waar XP Prof. op staat. Nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om haar online te krijgen: d.w.z. de pc geeft aan dat ze met het internet verbonden is, maar er laadt geen enkele pagina op. Alle mogelijkheden nagecheckt, maar het blijft bij "pagina niet beschikbaar". Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? De Installatie cd-rom werkt niet, maar e.e.a. zou toch gewoon met de hand in te stellen moeten zijn? Wie oh wie weet wat hier aan de hand zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank voor het meedenken.
 
ha lady

kijk eens even hier of je alle instellingen echt wel goed hebt staan:

casema helpdesk: hier

daar staan alle instellingen
succes!
 
Geplaatst door Jheroen
ha lady

kijk eens even hier of je alle instellingen echt wel goed hebt staan:

casema helpdesk: hier

daar staan alle instellingen
succes!

Deze stappen heb ik allemaal al genomen...ben al 4 dagen bezig geweest, van alles gedaan, alle mogelijke instellingen toegepast, maar niets helpt.....
 
Hallo Ladyluf, ik heb bij mijn vriendin een soortgelijk probleem opgelost. Ga naar configuratiescherm - internetopties - tabblad verbindingen en daar kiezen voor de optie: nooit een verbinding kiezen. Toen was het probleem opgelost. Misschien dat het bij jou ook de oplossing is. Succes.
 
Heb je dit ook al geprobeerd:
Zodra je verbinding hebt met Internet met de rechter muis op het icoontje in je taskbar van de verbinding klikken (die 2 geel/groene beeldschermpjes) en dan klikken in het menu wat dan opent op "Advanced". In het eerste tabblad "Diagnostics" op de knop Test drukken.
Als alle 2 de DNS servers groen worden, zal je in principe met je verbinding moeten kunnen surfen.

Er is namelijk in sommige gevallen een probleem in de wanadoo/casema software, op Windows 2000 en Windows XP dat als je dit niet doet, je ook geen websites kan openen.

Olav
 
Geplaatst door Fredy1
Hallo Ladyluf, ik heb bij mijn vriendin een soortgelijk probleem opgelost. Ga naar configuratiescherm - internetopties - tabblad verbindingen en daar kiezen voor de optie: nooit een verbinding kiezen. Toen was het probleem opgelost. Misschien dat het bij jou ook de oplossing is. Succes.

Nee, dat werkt ook al niet, te meer omdat je die optie helemaal niet aan- of uit kan vinken.......
 
Geplaatst door Olav
Heb je dit ook al geprobeerd:
Zodra je verbinding hebt met Internet met de rechter muis op het icoontje in je taskbar van de verbinding klikken (die 2 geel/groene beeldschermpjes) en dan klikken in het menu wat dan opent op "Advanced". In het eerste tabblad "Diagnostics" op de knop Test drukken.
Als alle 2 de DNS servers groen worden, zal je in principe met je verbinding moeten kunnen surfen.

Er is namelijk in sommige gevallen een probleem in de wanadoo/casema software, op Windows 2000 en Windows XP dat als je dit niet doet, je ook geen websites kan openen.

Olav

Als ik op de verbindingsicoon klik, zie ik al die opties niet eens.........maar dat er verbinding is met Internet dat is zeker, want er wordt duidelijk aangegeven dat er verbinding is, compleet met de tijdsduur......
 
Geplaatst door Ladyluf


Als ik op de verbindingsicoon klik, zie ik al die opties niet eens.........maar dat er verbinding is met Internet dat is zeker, want er wordt duidelijk aangegeven dat er verbinding is, compleet met de tijdsduur......
Je moet wel met je rechtermuis erop klikken.
Dan zie je het menuutje wat ik als attachement toevoeg.

Olav
 

Bijlagen

  • con_menu.gif
    con_menu.gif
    2,1 KB · Weergaven: 34
Geplaatst door Olav

Je moet wel met je rechtermuis erop klikken.
Dan zie je het menuutje wat ik als attachement toevoeg.

Olav

Hey! Raar........ik zie een heel ander menu bij rechtsklikken. Hebben we het wel over XP??
 
Ik heb zelf Windows 2000, maar ook Wanadoo Broadband. En het leek mij niet dat de software van wanadoo zoveel zal verschillen voor Windows XP or Windows 2000.
Je klikt toch wel in je taskbar toch?
(rood om cirkelde icoontje in attachement)

Olav
 

Bijlagen

  • taskbar.gif
    taskbar.gif
    2,8 KB · Weergaven: 16
Geplaatst door Olav
Ik heb zelf Windows 2000, maar ook Wanadoo Broadband. En het leek mij niet dat de software van wanadoo zoveel zal verschillen voor Windows XP or Windows 2000.
Je klikt toch wel in je taskbar toch?
(rood om cirkelde icoontje in attachement)

Olav

In XP ziet het icoontje er heel anders uit. In ieder geval zitten die opties die jij noemde er niet bij.....
Tx. anyway.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan