Broadcom BCM4318 in fujitsu/siemens amilo a1650

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark0026

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
ik zit met de handen in mijn haar! grrrr
ik heb een amilo a1650 laptop, daar zat standaard windows xp (32 bit) op en nu na uitbreiding van het ram geheugen hadden we besloten er windows 7 op te proberen.
nou alles doet het, behalve de Wi-Fi !
driver is wel geinstalleerd maar onder in de systeembalk word het icoontje voor draadloos internet doorzichtig weergegeven met een rood kruis erdoor. als je met de cursor erop komt geeft ie deze melding weer:
niet verbonden - er zijn geen verbindingen beschikbaar.
bij xp was het zo dat er een apart netwerk programma van broadcom werd gebruikt, maar windows 7 herkent dat niet.

wie kan mij helpen??:shocked:

Hoi,
ga naar apparaatbeheer en kijk daar of je driver daadwerkelijk is geïnstalleerd en wat evt. de foutmelding is (netwerkadapters).

windows 7 drivers installeren voor je netwerk kaart. Dat kan even zoeken worden, of voor een tientje een usb wifi dongle kopen.

Hoi,
ga naar apparaatbeheer en kijk daar of je driver daadwerkelijk is geïnstalleerd en wat evt. de foutmelding is (netwerkadapters).

geen foutmelding, stuurprogramma is juist geinstalleerd.
nu lees ik net ergens dat de wifi in deze amilo A1650 niet geschikt zou zijn voor windows 7....

ik heb de driver dus al geinstalleerd, en er staat ook in apparaatbeheer dat die jist functioneerd... maar niet dus!
ook de wifi-verbindings knop op het toetsenbord (losse knop) en de [FN]+F10 doen het beide ook niet...

Ja dat zou best kunnen wat je zegt, dan blijft er idd niet veel anders over om een dongle te kopen of een compitabele wifikaart in je laptop laten zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan