Brochure op internet met PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Sinds een paar jaar maak ik een blad voor een vereniging, 24 bladzijden A4 formaat.
Dit werd altijd gedrukt en ik leverde het in PDF aan.
Hiervoor sloeg ik het op als boekformaat. Werd op A3 gedrukt met 2 pagina's per vel.
Wegens kostenbesparing wil ik het nu op internet zetten. Als ik het als boek opsla kloppen de pagina's natuurlijk niet.
Als ik als meerdere pagina's op 1 vel opsla kloppen de bladzijden niet omdat bij de voorpagina meteen ook pagina 2 staat.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Blz 1 is voorpagina. dan blz 2 en 3 naast elkaar. dan 4 en 5 enz en als achter pagina blz 24.

Op internet zie ik vele brochures, folders en ander dingen waar het wel mooi is maar ik krijg het niet voor elkaar.

Er is een grote kans dat de folders die jij online ziet geen PDF documenten zijn. Zou je een link kunnen plaatsen van een voorbeeld die je hebt gezien en graag wilt hebben?

Je zou ook er voor kunnen kiezen om het PDF document per pagina te maken ipv in een boekvorm. Als je 2 PDF pagina's naast elkaar op het scherm open hebt staan dan is er ook een grote kans dat de letter te klein zijn. De gebruikers zullen dan delen hiervan gaan vergroten om dit mooi leesbaar te krijgen en daarmee verlies je het nut van het hebben van twee bladzijdens naast elkaar.

bedankt

Bedankt voor je reactie.
Intussen heb ik YuDuFree geprobeerd en ik ben er achter wat ik verkeerd deed.
Nu heb ik een PDF gemaakt via afrukken in Publisher en gewoon A4 met 1 pagina per bladzijde.
Via YuDu geüpload en het resultaat is goed.
Zie de link voor het eindresultaat.
http://shortly.nl/mcs

Jeroen, wil je ophouden met reclame maken anders volgt er een ban.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan