Frieke
Verenigingslid
- Lid geworden
- 15 apr 2001
ik heb een leuke pc...met een (weer) prima draaiend netwerk.. maar nu maakt mijn pc herrie. Ik heb hem al eens open gehad, schoongemaakt.. met name de ventilator van de voeding.. en het was weer over.. alleen nu gaat die truc niet meer op.. er komt een brommend geluid uit de voeding, hard, zachter, hard.. dus ik vemoed de ventilator.. ik heb al gekeken: hij loopt nergens tegen aan..
ja nu het probleem.. ik kan/durf zo'n spanningskastje in de pc niet goed open te maken ..ik heb namelijk geen flauw idee hoe en wat
maar als ik mijn pc wegbreng wordt er gezegd: er is niets aan de hand..
ik lees hier iets over temperatuur??? waar kan ik dat vinden en beter nog hoe moet ik dan kijken???
oja deze gegegevens:
amd duron 1.2 hz, 512 mb ram,
en toch ioets gevonden met temperatuur...cpu temp 44C board temp 29C... (dit zegt mij dus niets..)
graag advies wat ik kan doen...
grts
frieke
ja nu het probleem.. ik kan/durf zo'n spanningskastje in de pc niet goed open te maken ..ik heb namelijk geen flauw idee hoe en wat
maar als ik mijn pc wegbreng wordt er gezegd: er is niets aan de hand..
ik lees hier iets over temperatuur??? waar kan ik dat vinden en beter nog hoe moet ik dan kijken???
oja deze gegegevens:
amd duron 1.2 hz, 512 mb ram,
en toch ioets gevonden met temperatuur...cpu temp 44C board temp 29C... (dit zegt mij dus niets..)
graag advies wat ik kan doen...
grts
frieke